Jaap stelt zich voor

Goedemiddag allen,

Zojuist me maar aangemeld voor het forum hier. Ik ben Jaap, 55 jaar, getrouwd, 3 grote zonen (16, 20 en 21 jaar) en sinds 3 weken rijd ik in een Octavia iV RS waar ik inmiddels meer dan 5000 km mee gereden heb.
Dat was niet de bedoeling, we gingen op vakantie naar Spanje en we zouden met onze Audi Cabriolet gaan (lekkere V6 erin) maar in het weekend voor de vakantie ging een nokkenas en bijbehorende kleppen een eigen leven leiden (lijden) waardoor de Audi opeens economisch total loss was helaas.
Maar goed, met die 5000 km leer je je auto wel kennen. Geen klap verkeerd gegeven, dus dat is wel prettig. Nu nog even een software update voor het infotainment systeem (houdt instellingen niet vast, schijnt bekend te zijn) en dan is het helemaal prima. Ondanks deze kleine irritatie van het infotainment ben ik erg tevreden, het rijdt super.

Voor de Skoda had ik een Peugeot E-2008, ook een prima auto maar ik had te vaak last van 'range anxiety', ofwel met samengeknepen billen rondrijden of ik de volgende laadpaal wel zou halen. Te vaak bleek een laadpaal niet te werken, of gewoon niet aanwezig te zijn. Op een gegeven moment was ik dat zat (overigens zeg ik niet dat het slecht is, maar mijn gebruik paste niet bij deze auto, waarschijnlijk was ik met een Enyac iV beter uitgeweest, maar dat is achteraf).

Bijlagen

• skoda.jpg
    skoda.jpg
    245,9 KB · Weergaven: 13
Bovenaan Onderaan