jammer, jammer, jammer....

Maus

Nieuw lid
Bij het wisselen van werkgever heb ik geprobeerd mijn O2 1.9 tdi elegance over te laten nemen door de nieuwe lease maatschappij.Blijkt dat 1 van de 2 maatschappijen hier vet aan wilde verdienen. Nu heb ik dus al na 4000 km afscheid moeten nemen van mijn Skoda...... /forum/images/graemlins/407.gif
De nieuwe werkgever wil geen Skoda leasen en van ellende heb ik nu een Peugot 407 besteld.
Bij deze wil ik een ieder bedanken voor het vullen van het forum. Ik heb met zeer veel plezier gebruik gemaakt van alle informatie die hier te vinden is. ( alleen de Skoda groet zal ik met of zonder Skoda aan mij voorbij laten gaan... /forum/images/graemlins/cheer.gif)

Ik zal stiekem toch nog wel eens langskomen als Peugot rijder.

PS mijn ex collega die de Octavia heeft gekregen is hier zeer van onder de indruk.

Exciter

Administrator
We zijn hier wel Skodagek, maar geen stelletje randdebieltjes.

Iedereen is hier welkom, ook al rijdt ie niet in een Skoda.
Jij dus ook. Blijf maar lekker rondzwerven hier, er is altijd genoeg om over te babbelen.

Ene wat je situatie betreft, ja, JAMMER. Je nieuwe leasemij heeft er helaas geen verstand van. Gelukkig gaat het echte leven wel over andere dingen, dan alleenmaar auto's, toch?

En eerlijk gezegd, die 407 is een best mooie auto, hoor...

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Maus</font><hr />

van ellende heb ik nu een Peugot 407 besteld.

[/ QUOTE ]

Laten we hopen dat je er geen ellende van krijgt. /forum/images/graemlins/grin.gif

Wel balen zeg, en nogal kortzichtig van de werkgever. Ik heb liever de onderhoudskosten van een Skoda dan die van een Peugeot! /forum/images/graemlins/wink.gif

407 is geen straf, zeker bij de lang ritten zal je de auto ongetwijveld gaan waarderen. Jammer voor je dat het zo afgelopen is. Maar ach, het is maar een auto.

SkodaMan

Actief lid
Heel jammer voor je. Ik hoop dat je overheen komt. Je kunt altijd nog onderweg in je Peugeot fijn naar al die mooie Skoda's kijken.
Je kunt ook bij je Skoda dealer folders halen en dan de plaatjes uitknippen voor boven je bed. Je hebt toch nog wel een foto van je "eigen" O2? Koop er maar een leuk lijstje omheen.

Groet en sterkte gewenst /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

ougie

Forumguru
Je hoeft niet ieder moment van je leven in een Skoda rond te rijden om een deeltje van je hart bij dit merk te hebben liggen. Je bent Skoda liefhebber, daar gaat het om op dit forum. Blijf gewoon langskomen met raad, daad en ideeen. Het leven is nog lang, mag ik hopen en ooit stap je toch weer in een Skoda, misschien wel een O3 of O4 van jezelf. /forum/images/graemlins/545.gif

Jpoers

Lid
sterkte met je verlies,

hoop alleen niet dat je net zoveel problemen gaat
krijgen met je 407 als mijn pa, heeft nr.2 al in bezit.
nr.1 waren te veel problemen om nog te verhelpen.
en daar was de halve motor al aan vernieuwd,
om nog maar te zwijgen over de rest.

Tsja, inderdaad jammer van de Skoda. Maar de 407 is ook een hele mooie auto.

En uiteindelijk ben je van baan veranderd omdat je verwacht in je nieuwe baan meer voldoening te kunnen vinden. Dan is een auto van secundair belang (in mijn bescheiden mening).

Veel succes met je nieuwe baan!

MMM

Lid
Inderdaad erg jammer dat je die O2 kwijt bent, maar die 407 ... het kan veel erger toch?

Laat ons wel even weten wat je ervaringen zijn. Jij kunt tenslotte nu een mooie duurstest vergelijking maken.

Ik ben erg benieuwd!!!

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Maus

Nieuw lid
Uiteraard is de 407 helemaal geen verkeerde auto. Ik heb toch al bewezen met de O2 een beetje smaak te hebben vwb auto's.
Wel geinig om al die reakties te lezen.
Inderdaad is het maar een auto en ging het mij primair toch om de nieuwe job. Mijn werkgever heeft nou eenmaal gekozen om alleen de gerenomeerde Europeese merken te leasen. Misschien zal in de toekomst Skoda hier ook deel van uitmaken. Met de laatste modellen timmert Skoda goed aan de weg en kun het steeds moeilijker negeren.

De enige die zeer blij is met de keuze van de Peugot is de belastingdienst !!!!

Ik zal mijn Peugot ervaring in de toekomst met jullie delen.

/forum/images/graemlins/yeah.gif

Bovenaan Onderaan