Japanese Power - T5 California

Japanese Power

Donateur
En de Cali heeft nu ook zijn naam gekregen: Skandiwolf, een mooie link naar ons favoriete Noorden gecombineerd met de wolf.
Zoals al eerder gemeld heeft onze Cali zijn eigen naam: Skandiwolf. maar het juiste logo bij ontbrak nog steeds.
En dan heb ik het niet over die grote wolf die we willen laten snijden en plakken, maar een logo als in een combi van tekst + element.
Het is onderstaand ontwerp geworden, ik heb al een serie stickers laten maken die tot hun weg gaan vinden naar andere Cali, Bulli of T5/T6-liefhebbers. Er is een gewone + een Instaversie van gemaakt.

Skandiwolf logo FC.jpg

Skandiwolf logo FC - INSTA.jpg Skandiwolf logo FC met fond 5-7.jpg

IMG_9782.jpeg

Japanese Power

Donateur
Afgelopen weekend zijn we er weer even heerlijk tussenuit geweest met onze Skandiwolf, we hebben nog geen moment spijt gehad van deze investering. Deze keer stonden we bij Staatsbosbeheer in Kootwijk, een "Logeren bij de Boswachter" concept. Kleinschalig, zonder recreatie of entertainment, alleen maar rust en puur natuur. Precies zoals wij het graag hebben!

IMG_9881.jpeg

EdK

Forumguru
Kleinschalig, zonder recreatie of entertainment, alleen maar rust en puur natuur. Precies zoals wij het graag hebben!
Als ik dat had geweten dan had ik 3 jaar terug het adres opgeschreven.
Moest onderhoud doen aan de elektrapalen en tevens wat reparatie.
Bij een boer op een stuk land dat hij omgetoverd heeft naar een terrein voor tenten en campings
De vogels maakte daar de meeste herrie, me jongere collega werd gek van de stilte en ik zat te genieten die dag
Collega kon niet snappen dat je daar ging staan met een tent of camper....
Was volgens mij in Drenthe , maar ik weet niet meer waar het excact was...
En zo is er tegen Den Helder ook een boer die wat camper plaatsen heeft gemaakt op veld achter zijn boerderij.
En als je het Duin aan de voorkant over steekt dan sta je op bepaald moment op Noordzee strand...

Herzog Jan

Forumguru
Kleinschalig, zonder recreatie of entertainment, alleen maar rust en puur natuur. Precies zoals wij het graag hebben!
Lekker hè !
:thumbsup:

Ik wilde zaterdag met de T5+Humbaur+GSA naar Rodt bij St. Vith gaan, daar is een camperplaats.
Voor de zaterdagmiddag had ik al een 300 km ritje voor de motor ingepland, BE-FR-LUX-BE, daarna de motor weer op de kar en naar het 50 meter verderop gelegen biermuseum gaan. Maar ja, het weerbericht zag er niet zo rooskleurig uit. Ik kon me zaterdagmiddag wel voor m'n hoofd slaan want het viel reuze mee qua weer.
Nou ja, Rodt en z'n biermuseum zijn er volgende maand ook nog wel ;)

Tees

Donateur
Heerlijk hè, al die natuurkampeerterreinen. Wij komen in NL eigenlijk bij een andere campings dan dat. In sommige buitenlanden is t soms wel behelpen als je dat als standaard hebt :pardon:

Herzog Jan

Forumguru
Heb je van die 'interieurspatels' ?
Of hoe die dingen ook heten. Daarmee wip je die instap unit makkelijk los.
Op YT is veel te vinden, ook hoe die binnenverlichting los moet.
Die video's heb ik wel nodig want ik trek anders alles aan gort :pardon:

Bovenaan Onderaan