Jawel

ocie

Lid
Hallo Skodisten en andere gelovigen,

Ik ben al een heel aantal jaren tevreden Skoda rijder. Ik heb 4 Octavia's gehad en heb ook nog een tijdje in een Fabia Elegance gereden. Een maandje geleden heb ik een Superb Combi besteld. Het is een amethyst purple in comfort bl uitvoering geworden. Al actief forum lid ben ik nieuw hoewel ik al wel een aantal jaren de diverse fora volg. Ik zal mij leven betern en mijn ervaringen delen. ;)

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum . Na 4 skoda's u pas aanmelden , dan hoeven we je ook niet te vertellen dat je een heel goede keuze hebt gemaakt .

ocie

Lid
Haha, ik had de kwaliteiten van de Tjech al snel gespot! Hopelijk voor jou ook snel weer een Skoda.

ocie

Lid
Idd een dikke auto. Ik heb hem 2 weken geleden opgehaald. De eerste kilometers zijn SuperB bevallen. Kwa rij eigenschappen wel een klasse hoger als mijn vorige octaaf tdi uit 2006. Tja en de ruimte in de auto hoeft geen uitleg. Dit imponeert werkelijk iedereen, zelfs verstokte Audi A6 Avant rijders staan met de mond vol tanden. (flauw, maar leuk om te zien). Ik heb al wel een paar foto's in mijn profiel album staan. Neem maar eens een kijkje,

Bovenaan Onderaan