Je hebt soms van die dagen

:smiley29:

Wordt je eerst bijna van de weg gedrukt door een oude vrouw in een bedrijfswagentje die denkt
dat knipperen meteen gaan is,
rijdt je daarna door de gladheid recht tegen een boom aan gelukkig niet erg hard zodat schade beperkt blijft
tot een verfschaafwondje aan de voorbumper (lente verfstiftaktie) en geen verdere schade aan wielophanging.

Maar vindt je later op het parkeerterrein op de plek waar ik altijd sta ineens een plastic dingetje (zie fotos)
met een skoda logo en een heleboel cijfer/letters achterop het plastic object.
Lag aan de kant van de bestuurderszijde van het parkeervak.

Hoeft niet van die van mij te zijn maar iemand die weet wat of waar het van is,
want die maakt de zoektocht iets makkelijker!

code binnenin:

6YO 853 666 6
>pp+EPDM -T 10C
GZ YX1
001 01 117 536 25 01 00

2013-01-19 22.37.37.jpg 2013-01-19 22.37.08.jpg 2013-01-19 22.36.55.jpg

mvg rene w

Ronnie

Forumguru
Lettercode 6y is in ieder geval van een Fabia 1, waarschijnlijk delen van de motorafdekking, of de luchtgeleiders bij de koelers.
ETKA kent het nummer niet.......

hmmmm luchtgeleiders koeling!
Er zat wel een stoeprandje en een stuk hard gras (bevroren) waar ik overheen reed,
morgen maar eens onder de auto gaan leggen dus.

Cordoba

Forumguru
Net als EdK denk ik aan deel van binnenscherm van het spatbord (voor of achter) of iets dergelijks. Ik herken het in elk geval niet van mijn Fabia.

nou inspectie laat niets raars zien of ineens een duidelijk openliggend onderdeel van de auto,
maar ja je weet pas echt waar het mist als je auto 100% kent zowel binnen als buiten.

Zag wel dat het brandstoffilter die zilverkleurige buiten precies onder bijrijdersstoel niet beschermt is tegen voorwerpen of zal het daar misschien van zijn.

Cyrus

Actief lid
Morgen maar een langs de garage dan, met je gevonden voorwerp. Grote kans dat de magazijnman (m/v) of receptionist(e) het je binnen een paar minuten kan vertellen.

Cordoba

Forumguru
Volgens mij heb ik het gezien bij mijn Faab: uit de achterste wielkasten, aan de voorzijde (dus kant van de achterportieren, onderaan. Daar zit een soort 'spatlap' van harde kunststof, en dat is het onderdeel dat je hebt gevonden. Op het punt waar ie is afgescheurd zit zo te zien een soort 'tuut' waar ie waarschijnlijk zit vastgeschroefd. (door de sneeuw moeilijk te zien)

Edit, ff foto toevoegen:
SAM_0092-part.jpg

hallo cordoba,
dank voor je reactie meteen net even gekeken buiten maar aan beide kanten zitten die flapjes nog deze zijn trouwens breder dan het stuk plastic wat ik hier heb liggen.
Nog niet bij dealer geweest die heeft het vast te druk voor iemand met een gevonden plastic onderdeel.
mvg rene.

Ladies and gentlemen we got him ;)

De lokatie van het losse onderdeel met behulp pc dealer
kunnen herleiden als afdekkapje rechtermistlamp voor,
hij hoort geklemd meteen naast de zilverkleurige rand te zitten aangesloten tegen
het rooster welke de mistlamp omsluit.
Dit afdichtkapje past nu niet echt lekker vanwege de kleine scheur in de onderkant bumperrand
maar lijkt mij nu ook weer niet een vital onderdeel dus kan gemist worden.

Op de foto zou het dus naast de mistlamp horen te zitten achter het even voor de foto wegnomen rooster.

rene.

Bijlagen

• 2013-01-22 13.08.45.jpg
    2013-01-22 13.08.45.jpg
    46,9 KB · Weergaven: 39

Cordoba

Forumguru
Ik dacht toch echt dat ik 'm gevonden had, maar blijkbaar door sneeuw/ijs en troep in de wielkast de verschillen niet goed gezien. Heb je het nu via partnr. met de computer van de dealer laten opsporen, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Je overigens dus de facelift versie (gezien de ronde mistlampen).

M.v.g. Gert

Klopt Gert met de lettercombinatie en de computer van de dealer en die aparte 666.6 combinatie kwam het al snel naarboven op de schematekening.
mvg rene

Bovenaan Onderaan