Jee13, even voorstellen

Jee13

Forumguru
Hallo Liefhebbers,

Ik zal me even kort voorstellen

Mijn naam is Jeroen, alias Jee13
heb me aangemeld op dit forum met de fabia van mijn vriendin

Zelf rij ik een Passat en ben ik moderator op www.vwpassat.nl
Tevens ben ik een fanatiek detailler, mss dat ik 1 van jullie daarmee van dienst kan zijn

Natuurlijk houden jullie hier ook van foto's ???!!!

Img_6333b.jpg

foto bij aanschaf van huidige passat
Img_4534b-Large-border.jpg

auto nu:
DSCF0903b.jpg

DSCF0932b.jpg

Gieliovd

Forumguru
Welkom Jeroen en vriendin!

Mooie wagens heb je daar om ons te showen. Leuke Fabia en dikke Passat!

Grappig dat je ook op beide fora actief bent!

Wens je vriendin veel plezier met de Fabia en we zien jullie wel voorbijkomen op het forum met een nieuwtje, een vraag of gewoon gezelligheid! Want het Skoda forum, daar is het prime vertoeven.

Enne, nou die Fabia even detailen he!

skodaoctavia2

Actief lid
Welkom hier , ennuh ik deel de mening van gieliovd
vette bak en een nice Fabia 1 (dit renpaardje staat ook bij ons op de stal)

cvegreen

Forumguru
Mooi een fanatiek passat freak op het skoda forum .
Die passat ziet er toch wel vet uit . De skoda van je vriendin ziet er ook wel leuk uit . Vind enkel die schijfjes die erop steken wat minder.

EdK

Forumguru
Hallo Jeroensvriendin !! Welkom met je Skoda op dit gezellige forum !
Maar soms ,soms teveel ook off topic wordt gesproken over van alles en nog wat !
En denk niet dat je de enige vrouw op forum bent want er zijn minimaal nog 3 vrouwen die gezellig met ons meekletsen !!

WanderZ

Actief lid
Welkom hier! :bye:

Detailers zijn altijd welkom. Leuk site heb je trouwens.. Je mag mijn O2 wel eens poetsen hoor, waar woon je?

Ah Dordrecht zie ik al... Hoe dichter bij Dort.... haha Ik kom uit de Hoekse Waard en woon nu in Groningen.. maar komt nog geregeld in die buurt! Quanta costa?

Jee13

Forumguru
hoekse waard is idd naast mijn deur
Beetje poetsen is het niet, complete detail buitenzijde is dag werk

je hebt pm ;)

WanderZ

Actief lid
hoekse waard is idd naast mijn deur
Beetje poetsen is het niet, complete detail buitenzijde is dag werk

je hebt pm ;)

Beetje poetsen bedoelde ik ook sarcastisch hoor, ik weet hoeveel werk het is.. Daarom zoek ik ook iemand die het voor mij kan doen! ;)

je hebt PM terug.. en zoals ik daar ook in zeg.. Wat ik op je skte kan zien, versta je je vak/hobby goed! Complimenten! :worshippy:

Jee13

Forumguru
Beetje poetsen bedoelde ik ook sarcastisch hoor, ik weet hoeveel werk het is.. Daarom zoek ik ook iemand die het voor mij kan doen! ;)

je hebt PM terug.. en zoals ik daar ook in zeg.. Wat ik op je skte kan zien, versta je je vak/hobby goed! Complimenten! :worshippy:

THX!
moest even peilen wat je bedoelde, er zijn mensen die auto met laagje halfordswax bedekken en dan zeggen dat auto gepoetst is:D

op de manier waarop ik een auto aanpak worden meerdere stappen gemaakt en dan zit je al gauw op uurtje of 8 werk

in grote lijnen: auto wassen, kleien, grof polijsten, fijn polijsten, sealen, waxen en dan de puntjes op de i zetten mbt banden/velgen en plastic trims behandelen

@JC, ik kreeg gisteren bij t stoplicht een dikke duim van jonge bestuurder die naast me stond en naar mijn mn velgen wees, is toch leuk. Heb aantal jaren op rs6 velgen gereden, maar die zie je weer erg veel op dit moment en ik wilde iets bijzonders. Deze velgen zijn wit gepoedercoat door wheelcare in RAL 9010.

Als test had ik 1 wieldop van de vrouw op de fabia ook wit gespoten, maar op haar auto staat het niet, zal eens kijken of ik daar nog foto van heb

Jee13

Forumguru
ben eigenlijk op zoek naar leuk setje OEM fabia velgen in 15 inch, die wieldoppen is eigenlijk geen porum. Echter vind de vrouw dit niet zo nodig:ahum:

Bijlagen

• 26042009380.jpg
    26042009380.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 27
  • 26042009379.jpg
    26042009379.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 36

WanderZ

Actief lid
Witte wielkappen vind ik niet zo geslaagd inderdaad.. 15" velgjes staan al wel heel anders dat doppen ja.. Zwart?

Steve

Senior Member
Welkom Jee13 ik kom je ook overal tegen :D

AD, D2S etc etc.

Het is dat ik mijn O2 heb moeten inleveren maar anders had ik je wel eerder welkom geheten.
Ik lees alleen nog regelmatig mee.

D

Deleted member 1943

Welkom Jee13

Wat voor velgen zoek je precies? Ik heb nog een set liggen.

Jee13

Forumguru
Ik ben niet meer op zoek naar velgen ondertussen, toch bedankt voor je aanbod.

Ik heb een setje gebruikte turanza's met 7mm op markplaats gevonden welke erop gaan. De kon ik voor 70 euro niet laten liggen

tevens een setje lichtmetaal 17 inch voor de winter voor de passat gescored, ook voor een belachelijke prijs. Had een lucky weekend !:2133:

Jee13

Forumguru
Ondertussen is de fabia ook weer licht sturend

De stuurpomp was stuk gegaan en vrouwtje vond m toch wel zwaar sturen :)
Kon een leuke stuurpomp op de kop tikken en mijn maatje (monteur) heeft m gemonteerd

Bovenaan Onderaan