JeeBee

Hi,

Kort voorstelbericht!

IK ben vandaag door wat forumgoeroes gewezen op deze online kennisbank. Ik heb Peter, Mike en Corne vandaag ontmoet tijdens een Octavia RS tochtje voor Herman en zijn (inmiddels hoop ik) vrouw.

Ik ben Jeroen, 34 jaar, woonachtig in Hilversum, en na een geweldige Alfa tijd op zoek naar wat snels, ruim en niet alledaags. Omdat Alfa helaas niets nieuws meer brengt, volkswagen geen Golf GTD variant maakt en ik de Seat Leon ST niet mooi vind, kwam ik na de veel te karig uitgeruste Audi's en BMW's toch bij Skoda terecht.

En, na een maand en 4000 km, absoluut zonder spijt! Ik zal me even door dit forum heen worstelen, en dan wat verder uitweiden over mijn bevindingen.

Mijn Vrieskist op wielen:

Blind gekocht, zonder proef te rijden. Octavia 3 RS TDI Combi DSG. Gechipt door JD naar 493Nm en 229pk. Aanrader. Verder alle opties, zelfs een trekhaak - maar geen elektrische stoelverstelling. Verder ook geen elektronische bestuurdershulpmiddelen die alleen maar gaan piepen als je iets niet volgens de regeltjes doet. Omdat ik de bekleding niet echt spannend vind heb ik hem achteraf laten bekleden met blauw alcantara. Plaatje!

Ik ben geen asociale rijder, maar houd wel van opschieten. Vandaar deze keuze. Werd alleen gek van alle piepjes dus heb twee weken geleden de piepers van de achterklep en nog wat meer "tweaks" laten uitvoeren door Mark van Lowering in Breda. Erg enthousiast over, ik ga er morgen weer heen ;)

Tot zover, ik ga eens even lezen.

JB

CDK

Forumguru
Hey Jeroen, welkom hier! Een man een man een woord een woord, daar hou ik van! :thumbsup:Leuk dat je je aangemeld hebt hier!

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Jeroen, je hebt dus al eerder leden van het forum ontmoet (Mark a.k.a. Antera). Kun je wat foto's van je interieur plaatsen, ik ben razend benieuwd hoe dat blauwe alcantara er nu uitziet.

Dank voor alle reacties. - iets met een warm bad enzo... ;)

Ik zal even kijken of het me lukt een paar knappe foto's te maken zo in de regen. Ik zal ook even een topic starten over mijn snelle vrieskist.

En inderdaad; niet gelogen door de mannen gisteren, er staat hier onwijs veel info.

Welkom hier ook op het forum Jeroen. Heb gisteren je vrieskist al mogen bewonderen. Zag dat op de dorpelranden na je bolide er netjes bij stond :thumbsup:

Bovenaan Onderaan