Jeremy Clarkson's top-12 van 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoO2

Forumguru
De meest bekende autojournalist ter wereld schrijft iedere zondag in The Sunday Times over zijn avonturen op de weg. Hij is een van de weinigen die van auto's durft te zeggen wat hij denkt en zich daarbij niet laat intimideren door de eindeloze rij presentjes waar de reguliere autojournalist zo tuk op is.

Vandaag komt Clarkson met zijn top-12 van dit jaar. Enkele opvallende nummers:

- Volvo XC90 - de beste auto die je je kunt voorstellen als je dagelijks een hele bubs kinderen naar school moet rijden;
- Alfa Romeo MiTo - als wel vaker bij Alfa heb je hier het gevoel dat je in een veel duurdere auto rijdt dan daadwerkelijk het geval is;
- Audi TT RS Coupe - een 2,5 liter turbo die de best denkbare assocaties oproept met de oude Audi quattro;
- Skoda Octavia Scout 1.8 TSI - nog maar zelden heeft Skoda bij een man wellust en verlangen weten op te wekken, en wie gevoelig is voor labels zal dat ook nooit lukken. maar wie enkel denkt in termen van koud staal en logica, die valt voor dit Tjechische autootje.

Ga naar de link voor de complete lijst.

Bron: The Times

Wasmachineman

Forumguru
Mooi verhaal weer, die Clarkson weet er een leuke draai aan te geven. Vakman dus.....
Boos word ik als je de prijs ziet, bijna 19000 pond. Ik ga niet uitrekenen hoeveel euro dat is maar het scheelt enorm veel ! Pure discriminatie !!!
:1439: (Dit is de eerste keer dat ik dit mannetje gebruik)

Rolle

Senior Member
Had het gisteren ook gelezenmaar vond niet zo direct ergens een bruikbarze link die ik kon plakken.

Ik dacht Marco zal die wel vinden en posten dus waarom hééél veel meer moeite doen. :worshippy:

Wasmachineman

Forumguru
Had het gisteren ook gelezenmaar vond niet zo direct ergens een bruikbarze link die ik kon plakken.

Ik dacht Marco zal die wel vinden en posten dus waarom hééél veel meer moeite doen. :worshippy:

Inderdaad, tot 23:59 was hij bezig ! Heeft misschien wel een betaalde functie hier ?:grin:

LenK

Forumguru
Echte Clarkson humor:
je zal uiteraard, worden onderworpen aan veel hoon van badge snobs die nog steeds denken dat Berlijn in tweeën is gesplitst

Maar hij weet wel waar ie het over heeft:

Mazda MX-5
The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14.

MarcoO2

Forumguru
Had het gisteren ook gelezenmaar vond niet zo direct ergens een bruikbarze link die ik kon plakken. Ik dacht Marco zal die wel vinden en posten dus waarom hééél veel meer moeite doen. :worshippy:

Inderdaad, tot 23:59 was hij bezig ! Heeft misschien wel een betaalde functie hier ?:grin:
Ha ha ha... dat krijg je als je laat thuiskomt en toch nog even je computer aanzet... maar graag gedaan hoor! :grin:

Enne, LenK: JC weet inderdaad waar hij het over heeft... de MX5 is wat mij betreft één van de fijnst rijdende auto's in het segment! Inmiddels veel gekopieerd maar nog maar zelden geëvenaard! Zou er graag nog eens eentje op mijn oprit zetten...

MarcoO2

Forumguru
Ha ha ha ha... er zit ook een "e" en een "k" in... heb 't maar even gecorrigeerd, om alle mogelijke verwarring uit te sluiten... ;)

EdK

Forumguru
Ha ha ha ha... er zit ook een "e" en een "k" in... heb 't maar even gecorrigeerd, om alle mogelijke verwarring uit te sluiten... ;)

Kun je even uitleggen waar t over gaat ??
Want een vergelijk trekken waarover ik vermoed, dan moet er alcohol in het spel geweest zijn !:473:

___JC___

Forumguru
Het zijn wel initialen met geschiedenis. Jezus Christus, Johan Cruyf, Julius Ceasar, Jeremy Clarkson en ikke!
:D

LenK

Forumguru
Komt doordat Skoda forummers ouwe fiepen zijn, Brabants voor zeverkleppen. Of is dat ook Brabants?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan