John is nieuw

Hallo allemaal,

als potentieel Skoda rijder wil ik mij zelf graag even voorstellen. Ben John, 33 jaar, getrouwd en geen kids...

Rijd op dit moment in een Ford Focus Wagon 1.6 tDCI uit 2007 als leasebak.

Aangezien het nogal een trage auto is en ik wel van wat snelheid houd zal de volgende leaseauto een veel snellere moeten zijn.

Daarom heb ik dit weekend de Skoda Octavia RS even te leen gehad om die eens te testen. Na begin dit jaar het vorige model RS gereden te hebben was ik al positief, echter 1 minpuntje de vering was me net te stug.

Maar afgelopen weekend de nieuwe RS combi gereden en die is volgens mij iets soepeler. Verdere bevindingen over de RS zal ik elders posten.

Naast de RS zal ik ook gaan kijken naar de Superb station die ergens januari schijnt te komen. Maar de RS heeft goede indruk achter gelaten.

Wie weet volgend jaar met de RS volwaardig lid van skoda forum

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum John!

Je hebt een mooie keuze te maken. Dat zo'n Focus 1.6 zo traag is verrast me! Maar goed, ik ben dan ook niet veel gewend en het is al snel vlot genoeg voor me.

Je hebt mooi de tijd dus dat gaat wel goedkomen!

Je bent ook zonder Skoda altijd welkom op het forum! Succes met de keuzes en afwegingen en houdt ons op de hoogte.

He dank voor je reactie..

de Ford is redelijk zwaar en maar 90 pk. Ja dan is zo'n RS wel wat anders. Helemaal omdat ik prive tot ongeveer een half jaar geleden een 250 pk sterke Alfa 155 ook heb gereden. Dan mis de pk's wel hoor:smiley29:..

En ik houd via het forum jullie op de hoogte.

WanderZ

Actief lid
Welkom John33! Veel plezier met je nieuwe leasebak uitzoeken en vooral veel plezier met de skoda die je uiteindelijk zal gaan rijden! Ook veel plezier op dit forum, je zult snel merken dat het naast leuk en gezellig hier ook heel erg leerzaam en interessant is! :D:bye:

skodaoctavia2

Actief lid
cencuur: ik heb weer iets geleerd
het is ook nog erg leerzaam hier op het forum. :uitlachen:
welkom john.
de skoda is een goede prijswaardige auto
:D

Bovenaan Onderaan