Jorim stelt zich voor

2fast4you

Actief lid
Hallo allemaal!

Mijn naam is Jorim en ben 22 jaren jong. Heb afgelopen week een Skoda Fabia Combi gekocht van eind 2003! Het is de 1.4 16v met 75 pk. Ik heb nog niet precies kunnen achterhalen wat voor een versie het nou is. Maar jullie zullen dat vast sneller kunnen zien als ik. ;)

Hiervoor reed ik een Fiat Bravo uit '98. Leuk pittig autotje, alleen beetje ontgroeid. Dus tijd voor wat meer comfort!

Hier even 2 foto's van de Fabia:

Foto0330.jpg

Foto0332.jpg

corsaar

Senior Member
Hoi Jorim,

Puike auto om te zien welkom hier en veel leesplezier.
Type auto nee geen idee, de volgende wel wed ik.

piair1982

Forumguru
Welkom, je hebt in ieder geval een speciale voorbumper, was destijds deel van het sportpakket. Als je een foto van je interieur plaatst kan ik je zo zeggen welke uitvoering je hebt. Maar kwa leeftijd van de auto en de bekleding die ik zo half door de voorruit zie, zou het zo een Creation kunnen zijn.

2fast4you

Actief lid
Bedankt allemaal! ;)

@ piair1982: Dankje! Vind die bumper erg leuk staan al zeg ik het zelf. Ik heb alleen nog een klein plaatje waar je maar slecht op het interieur op kan zien.

4c52f6f7afcf8.jpg

Wasmachineman

Forumguru
Hoi 2fast4u, welkom hier. Leuke familie auto heb je alvast! :super:
Nu de rest nog. :winkie:
Doe maar rustig aan hoor, tijd vliegt voorbij....

Wasmachineman

Forumguru
Weer een trouwerij! Eerst Lock die al gebeiteld zit nu sinds kort en nu jij plannen. Leuk. Dit roept om een apart topic in het offtopic gedeelte..:koffie:

vincefra

Actief lid
Welkom en iemand moet het zeggen.
Deze wagen heeft de 7 jaar goed doorstaan ... van iemand met geveol voor onderhoud over genomen?

piair1982

Forumguru
Het is een Elegance uitvoering zelfs, Mocht je een niet af fabriek radio willen plaatsen: In het bovenste vakje moet die komen, dat bakje kun je er zo uit trekken, dan hou je wel een rand bovenaan over. Maar bijna elke skoda dealer heeft die wel liggen voor montage van enkel-din's radio. Dat stripje klik je er na montage van de radio in. Succes!

2fast4you

Actief lid
@ vincefra: Dankje! Ken je de auto of ziet hij er gewoon netjes uit?

@ piair1982: Ok! Zitten hier nog speciale opties op?
En als ik er een 1 din radio inzet kan ik dan niet meer dat bakje gebruiken?

Ronnie

Forumguru
Ik had hezelfde bakje; het onderste bakje kun je er ook zo uittrekken en kun je een dubbeldin radio/navi erin bouwen.....

piair1982

Forumguru
@2fast4you Het bovenste legvakje gaat eruit, het laadje eronder kan je blijven gebruiken.

Eventueel kan je aan de rechterzijkant nog een bekerhouder plaatsen in de verticale spijl die rechts van het opbergvakje en toekomstige te plaatsen radio zit.

vincefra

Actief lid
Ik ken die auto niet ... Is gewoon dat zowel buitenkant als binnenkant op uw foto's er mooi verzorgd uit zien alsof er niet te veel mee gereden is ...

2fast4you

Actief lid
@ piair1982: Ok, bedankt voor de tips! Zo'n beker houder lijkt me ook wel handig. ;)

@ vincefra: Ja dat viel mij ook op. De bekleding ziet er ook allemaal erg netjes en schoon uit. Heeft 110.000 gelopen dus super veel is er niet mee gereden.

2fast4you

Actief lid
Vandaag langs de Skoda dealer geweest en heb ik gratis zo'n balkje voor boven de radio mee gekregen! ;)

Zit een goed geluid in! Ik heb ergens gelezen dat er een sound-pakket leverbaar was op de fabia, kan ik ergens zien of dit er bij mij ook opzit?

Ronnie

Forumguru
Als je DSP (digital sound pakket) hebt, ligt de versterker(wss Nokia) onder de rechterzitting.

Bovenaan Onderaan