Jstruijk
Senior Member
Ik ben Joris, ben getrouwd en samen hebben wij een prachtige dochter. Sinds kort mogen wij, althans mijn vrouw, een nieuwe leaseauto bestellen. Deze nieuwe auto zal een Octavia Combi Greenline Businessline gaan worden in de kleur Brilliant Silver. Extra opties zijn: Zilveren dakrailing, Sunset, DAB, Maxidot Kleurendisplay, Lichtpakket, reservewiel en trekhaak.
Dit zal onze eerste leaseauto worden en deze zal onze huidige auto gaan vervangen. Op dit moment rijden wij een Audi A4 Station 2.0TDI 170PK/400Nm met JD tuning, KM stand op dit moment +/- 260.000KM.
Aan deze Audi heb ik ook de nodige aanpassingen gedaan, zoals:
- JD Chiptuning
- EGR afgesloten
- gloeibougies vervangen
- Verstuivers ultrasoon gereinigd
- Kabelboom verstuivers vervangen
- Balansasmodule verwijderd + vervangen oliepomp
- Middenconsole vervangen. Hier zaten gaten in van de telefoonhouder en was geen gezicht
- Knopjes centrale deurvergrendeling vervangen. Deze waren erg versleten
- ISO Fix beugels geplaatst
- Type aanduiding achterzijde verwijderd
- Wellicht nog wel wat klein spul waar ik zo niet op kom
- Nieuwe s-line bumper geplaatst
- Standaard onderstel vervangen door S-Line onderstel
- S4 grill geplaatst
- 18" A6 speedline velgen
- OEM Bi-Xenon met AFS geplaatst incl sensoren op voor en achteras.
Voordat ik de Audi ging rijden heb ik al jaren met veel plezier gereden in diverse VW's en dan met name Passat's vanwege de enorme ruimte die deze bieden. Vanwege mijn verregaande interesse in mijn auto ben ik ook terecht gekomen bij vwpassat.nl, uiteindelijk ook actief lid van de club en moderator van het forum geworden. De laatste passat die ik gereden heb was een 2.0 20v uit 2003 waar ik ook flink wat aan gesleuteld heb en verkocht heb toen ook deze richting de 200.000KM ging.
Mijn Passat:
De Audi zal (helaas) de verkoop in gaan en voor mij zal er een kleine vervanging voor terug komen. De Octavia zal de leaseauto worden voor mijn vrouw en deze zullen wij dan daarnaast ook prive gaan rijden ipv de Audi.
Ik hoop ook op dit forum daar waar mogelijk mijn steentje bij te kunnen dragen en ik zal uiteraard flink gebruik gaan maken van alle aanwezige kennis
Joris
Dit zal onze eerste leaseauto worden en deze zal onze huidige auto gaan vervangen. Op dit moment rijden wij een Audi A4 Station 2.0TDI 170PK/400Nm met JD tuning, KM stand op dit moment +/- 260.000KM.
Aan deze Audi heb ik ook de nodige aanpassingen gedaan, zoals:
- JD Chiptuning
- EGR afgesloten
- gloeibougies vervangen
- Verstuivers ultrasoon gereinigd
- Kabelboom verstuivers vervangen
- Balansasmodule verwijderd + vervangen oliepomp
- Middenconsole vervangen. Hier zaten gaten in van de telefoonhouder en was geen gezicht
- Knopjes centrale deurvergrendeling vervangen. Deze waren erg versleten
- ISO Fix beugels geplaatst
- Type aanduiding achterzijde verwijderd
- Wellicht nog wel wat klein spul waar ik zo niet op kom
- Nieuwe s-line bumper geplaatst
- Standaard onderstel vervangen door S-Line onderstel
- S4 grill geplaatst
- 18" A6 speedline velgen
- OEM Bi-Xenon met AFS geplaatst incl sensoren op voor en achteras.
Voordat ik de Audi ging rijden heb ik al jaren met veel plezier gereden in diverse VW's en dan met name Passat's vanwege de enorme ruimte die deze bieden. Vanwege mijn verregaande interesse in mijn auto ben ik ook terecht gekomen bij vwpassat.nl, uiteindelijk ook actief lid van de club en moderator van het forum geworden. De laatste passat die ik gereden heb was een 2.0 20v uit 2003 waar ik ook flink wat aan gesleuteld heb en verkocht heb toen ook deze richting de 200.000KM ging.
Mijn Passat:
De Audi zal (helaas) de verkoop in gaan en voor mij zal er een kleine vervanging voor terug komen. De Octavia zal de leaseauto worden voor mijn vrouw en deze zullen wij dan daarnaast ook prive gaan rijden ipv de Audi.
Ik hoop ook op dit forum daar waar mogelijk mijn steentje bij te kunnen dragen en ik zal uiteraard flink gebruik gaan maken van alle aanwezige kennis
Joris
Laatst bewerkt: