Ik heb een Alpine gekocht en heb daar volgens mij iets van 140-145 euro voor betaald.
Mijn eisen waren: instelbare kleuren voor de verlichting waaronder groen, BT voor handsfree bellen.
Er is eigenlijk één ding wat ik niet zo handig vind: het door je telefoonboek scrollen om een telefoonnr. te vinden, dat gaat veel te omslachtig als het nummer niet redelijk vooraan in je telefoonboek staat. Meestal moet ik toch dezelfde nrs. bellen, en kies ik er voor om bijvoorbeeld via 'gekozen' nrs. een nr. wel snel te selecteren.
Geluid bij bellen is goed (je bent zelf ook heel goed verstaanbaar via meegeleverde mic), ook de rest van de audio geeft mij geen reden tot klagen. Alleen het instellen van bepaalde zaken/voorkeuren (zoals bijv. de verlichtingskleur) is erg omslachtig, en kan alleen als het apparaat niet is ingesteld, of als de spanning (dus ook constante plus) er af is geweest. Groot nadeel is dat dan ook al je andere instellingen zoals bijv. ingestelde voorkeurzenders verloren gaan, en dus opnieuw ingesteld moeten worden.
Mijn Alpine heeft ook een USB aansluiting in het front, alleen helaas geen SD-slot. Juiste type is dat ik heb is de
CDE 133BT.