Jumbobox achteraf in Ambiente

Beste mede forummers,

Heeft iemand ervaring met het achteraf inbouwen van de jumbobox in de ambiente? Is dit makkelijk zelf te doen of niet? Is de stof ook hetzelfde? En zitten er achterin ook luchtuitstroomopeningen voor de achterbank? De prijs is volgens mij excl. inbouw maar mocht dat anders zijn dan hoor ik dat graag.

Groeten skodarider.

Bakkertje

Forumguru
Jumbobox is een middenarmsteun. Maar dan 1tje vanaf de grond, dus met een grote opbergbox eronder. Prima ding, maar niet in hoogte verstelbaar. Wel gekoeld met airco.

De armsteun (ook met een jumbobox) is wel degelijk in hoogte (en lengte) verstelbaar.

Ik vraag me overigens wel af of dat zomaar achteraf te maken is, je zit ook met de uitstroomopeningen die ergens op de kachel aangesloten moeten worden. Lijkt mij dat je daarvoor aardig wat moet schroeven..

Het is te bestellen, dus volgens mij wel. Maar is er iemand die antwoord kan geven op mijn vraag?

Kan degene waar je de Jumbobox wilt bestellen (dealer?) je niet vertellen of het incl. inbouw is? Een telefoontje en je weet het. Vaak zijn prijzen bij de dealer incl. inbouw.

skodaboy

Forumguru
Jumbobox is een middenarmsteun. Maar dan 1tje vanaf de grond, dus met een grote opbergbox eronder. Prima ding, maar niet in hoogte verstelbaar. Wel gekoeld met airco.

de jumbobox is idd een armsteun met een opbergbox eronder en wordt gekoeld met airco,het deksel kun je wel in hoogte en lengte verzetten.
op de ambiente zit standaard de mechanische airco,ik weet dat je ook af-fabriek de jumbobox kunt bestellen maar ik weet niet meer in welke combinatie je dan dit moest doen.
ik wou ook destijds met de aankoop van de 02 een jumbobox,autom. airco,c.c,en nog wat andere dingen,maar omdat dan de ambiente met de (lange) optielijst duurder uitkwam of zou komen,heb ik dan maar de elegance-uitvoering besteld,daar er op deze uitvoering meer van die (praktische) dingen standaard zijn,die optioneel op ambiente,en ik deze toch wou of ze toch praktisch vind. :xyxthumbs:

In mijn octavia zit een middenarmsteun van Kamei en het ziet er niet bepaald mooi uit en fijn is hij ook niet echt. Ik was/ben op zoek naar een Jumbobox alleen op marktplaats en EBay ben ik ze nog niet tegengekomen.

Mettes

Forumguru
Naplaatsen van de orginele jumbobox lijkt mij inderdaad zeer moeilijk.
De orginele is uit één stuk vervaardigd en loopt door tot tegen de middenconsole vooraan.(+inderdaad nog enkele luchtuitstroomleidingen)
Box op superskoda kan inderdaad wel geplaatst worden,maar is volgens mij niet in hoogte en lengte verstelbaar.
Box zal waarschijnlijk ook niet gekoeld zijn en luchtuitstroming voor achterpasagiers zal niet voorzien zijn.
Anderzijds biedt deze volgens mij een goed alternatief.

aiva tco adoks

Forumguru
In mijn vorige auto(golf 5) zat er ook geen een.
Toen heb ik bij de dealer geinformeerd of dit mogelijk was..Dit kon. aleen de prijzen :shocked:.
Dan komt nog de inbouw luchtdoorvoerslangen aansluitmateriaal etc.

Ik heb het toen laten schieten en een universele gekocht.
Het zou natuurlijk wel kunnen in een 02 maar je zal wel wat geld kwijt zijn.

Bovenaan Onderaan