Just new around the corner :)

Alexander68

Forumguru
zo ik ben nieuw hier, maar zelf al weer 46 jaartjes oud ;) Getrouwd, één kind wat in een thomashuis woont en as vrijdag hopelijk de trotse bezitter van een Fabia combi greenline Diesel, met Amundsen systeem.

Hiervoor al een paar fabia combi versleten , een felicia gehad en daarvoor een Lada... jawel die onverwoestbare tank. Onze garagehouder (nu heet hij rijnwoud in rotterdam ) verkocht lada's in capelle, dat werd later dus Skoda... en zo is onze band al 20 jaar oud.

heb al wat rondgekeken en krijg sterk het idee om een achter uit rij camera in te bouwen , maar dan wel draadloos... heb het topic al gevonden maar de benodigde onderdelen nog niet :) , eerst maar eens advies vragen aan de garage vrijdag.

Hoop nog veel te lezen hier !

Groeten Alexander

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Alexander :thumbsup:

succes met je Fabia en foto's zien we héél graag verschijnen na levering ;)

Koop je de wagen nieuw of tweedehands? Bouwjaar?

Alexander68

Forumguru
ingeruild , bouwjaar 2011, krijg hem vrijdag avond, als het mooi weer is zal ik eens kijken voor foto's te maken , met een groothoek lens moet dat wel lukken, kan ik dat ook eens uitproberen :)

Alexander68

Forumguru
ben nu aan het kijken voor een achteruit rij camera, die met ingebouwde plaat is het gemakkelijkst.. nu alleen nog aan de draadloze verbindingsset zien te komen .. dat is wat lastiger, als ik voor 70 euro klaar zou zijn vindt ik het prima :)

Alexander68

Forumguru
thomashuis is een huis waar onder andere jong volwassenen met een verstandelijke / lichamelijke handicap begeleid kunnen wonen ! Mijn zoon heeft dus AdHD en Autisme :)

Bovenaan Onderaan