Justas is hier!

Hoi allemaal!
Na mijn eerste topic Probleemloze Fabia wil ik mij hier alsnog voorstellen.
Justas is de schuilnaam (gesteld op privacy) maar die lijkt sterk op de echte :)
Voor mijn Fabia Combi Fresh bj 2011 heb ik een BMW3 en Audi 90 gereden. Beide fijn te besturen auto, maar Fabia was een echte verrassing: licht maar bij snelheden plakt steeds meer aan het asfalt, smal en met een precieze besturing waardoor je nog scherper bochtjes kunt snijden en een atmosferische 12v die mijn vooroordelen over driepitters volledig heeft doen verdampen. Alle 69pk's altijd aanwezig (zonder turbokuilen) en op 5000t/m heb ik daar bij de Oosterburen 180km/h uitgeperst, zowaar!
Maar, voornamelijk heb ik hem gekocht omdat hij zoveel hoofdruimte heeft zodat ik daar hoger dan in sommige SUVies kan zitten (heb een chronische hamstringpees blessure, voor mij dus geen sportwagens).
12.000 actieprijs van toen, met een half nu en het ander over 1jr was een zelftraktatie voor een afgeronde opleiding. Sindsdien heb ik mij vaker op een (nieuwe) bak willen trakteren, maar niks geeft zo'n prijs/kwaliteit verhouding en gezien recente ontwikkeling zal het waarschijnlijk een elektrische opvolger worden.
Ik gebruik de auto voor incidenteel woon-werkverkeer en leg er soms ook langere stukken mee af: zo bijvoorbeeld naar Ruegen, Koppenhagen, Berlijn en afgelopen mei naar Marseille mee gereden; prima te doen!
Kortom: een trotse fabia-rijder en still going strong :)

Bijlagen

• IMG_0835.JPG
    IMG_0835.JPG
    136,3 KB · Weergaven: 11

Cordoba

Forumguru
Welkom Justas, opvallend dat je zoveel pluspunten ten opzichte van de Audi 90 en BMW 3-serie ziet, en niet alleen economische of ruimtevoordelen.:thumbsup:

Bovenaan Onderaan