JVC NX-7000 en POI Finder

EdK

Forumguru
De laatste tijd zijn er volgens mij een stuk of wat lezers overgestapt (vrijwillig of opgelegd ) naar de JVC NX-7000 met afneembaar scherm !

Daar ik zelf vrijwillig dit navigatie systeem genomen heb is er toch een ding wat ik mis en dat is de mogelijkheid tot flitspalen in nederland / europa !

Vanwege de vele vrije tijd die ik verplicht uitzit ( geen gevangenis ) ben ik tegen het volgende opgelopen http://www.poicon.de/en/support/updates/index.php

Hiermee heb je de mogelijkheid om wel je JVC te updaten met POI's en flitspalen ! Wie van jullie lezers heeft dit al toegepast en zou zijn mening hierover willen ventileren in positieve en negatieve zin ! Maar wel onderbouwd !!

Aan teksten in vorm van K#T programma etc hebben we niets en mag dan ook achterwege gelaten worden !

Ik hoop dat jij meer plezier hebt van je NX7000 dan ik. Die van mij is inmiddels al 2x opgestuurd naar JVC en afgelopen weekend vertoonde hij opnieuw problemen.
Ik had de bluetooth-module erbij aangeschaft, maar helaas was deze niet compatible met mijn HTC Touch HD telefoon. JVC zei dat dit aan de telefoon lag en HTC zei dat het aan de JVC lag. Al met al schoot ik daar dus niets mee op. Ik kon wél gebeld worden maar niet zelf bellen. Vervolgens viel het scherm en daarmee ook het geluid iedere keer uit. (Dit probleem heb ik nu dus overigens ook weer)
Op een gegeven moment herkende het apparaat de Bluetooth module niet meer, dus kon ik ook niet meer gebeld worden. Apparaat opnieuw opgestuurd maar na terugkomst binnen de kortste keren weer hetzelfde probleem. Mijn dealer (die het apparaat heeft geleverd en gemonteerd) was het ook al een beetje zat. Op hun kosten hebben ze nu een parrot ingebouwd en nu kan ik wel bellen en gebeld worden.
A.s. vrijdag wordt hij voor de zoveelste keer uitgebouwd en weer opgestuurd.
Volgens mij heeft het iets met de contactjes te maken, maar zo op het oog valt er niets aan te zien. Ik ben er echt sch.... ziek van.

EdK

Forumguru
1 keer een uitval gehad zoals jij ook beschrijft !
Heb toen het front verwijderd en weer geplaatst en sindsdien nooit meer last gehad en doet zijn werk zoals hij dit moet doen !

De BT module heb ik ook al avnaf begin erin zitten en zowel met de Nokia als met mijn Samsung heb ik totaal geen problemen !
Ontvangt alle telefoontjes en SMS berichten en tot heden altijd probleemloos mee gebeld !

En haal front er dagelijks uit , dus contacten worden dus telkens belast !

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Alle contactjes zijn toen schoon gemaakt en sindsdien werkt de JVC naar behoren.

EdK

Forumguru
Voor degene die een JVC NX-7000 bezitten de volgende mededeling
Er is een firmware update sinds 6 augustus 2009

wat er is veranderd ? lees hieronder :

Instructions for using this software

Change History

Version 1.3.2.0 as of August 6, 2009

Problem where GPS may not be positioning at all has been fixed.
Problem where the navigation reset when seaching address of street that have more than 30000 house-number in a street has been fixed. *Since available house-number is restricted by system, please input nearby house-number or select Middle of Road.
Problem where the display of road name become strange and the voice guidance does not work when guidance running in Danish setting has been fixed.

Bakkertje

Forumguru
Thanks voor de tip, ik loop sowieso nog een versie (nu dus 2..) achter. Tijd om te update-en. Is er ook nieuw kaartmateriaal beschikbaar?

Bakkertje

Forumguru
Mij O2 zal niet snel in Engeland komen, dus ik heb die kaartupdate maar gelaten voor wat het is. Bedankt voor de link, die staat inderdaad bij de favorieten en de laatste firmware om m'n HDD..

Bovenaan Onderaan