Kaarten columbus

newwolf84

Forumguru
Goedemorgen allen,

vraagje over de columbus, is het mogelijk om de V12 kaarten van west en oost europa naast elkaar te laten draaien ? of kan alleen maar of west of oost ?

Het 1 en ander zal misschien met de partitie indeling te maken kunnen hebben ?

Mvg,

Henry aka newwolf84

newwolf84

Forumguru
Dat zou idd ook nog kunnen. Kun je dan kiezen bij het begin vanaf welke bron de columbus moet beginnen ?
Misschien wel een domme/overbodige vraag...

newwolf84

Forumguru
Haha ja die ligt nu in Slagharen..;) ook het oosten maar denk dat de columbus nog verder naar het oosten ligt...

newwolf84

Forumguru
Pfff das beroerd zeg.... wordt je niet vrolijk van. Snap trouwens nog steeds niet dat men niet van andermans spullen af kan blijven...

Noord26

Forumguru
Neemt niet weg dat ik ook benieuwd ben of je West en Oost tegelijk zou kunnen hanteren op het apparaat.

Darkside

Forumguru
Ik meende dat tegelijkertijd niet mogelijk was. Dacht zodra je de CD in je Navi stopt dat je de vraag krijgt om deze te installeren op de HD of vanaf de CD te draaien. In het laatste geval kan je dan alleen gegevens invoeren die op de CD staan (oost europa) maar niet navigeren omdat de HD buiten werking is gesteld.
Je zou dan de CD weer moeten uitwerpen waarop de HD "vrijkomt" en je weer in west europa kunt navigeren.

Maar volgens mij kan je geen adres in west europa invoeren en dat het systeem dan weet dat hij dit van de HDD moet afhalen. Of naadloos van west naar oost europa navigeren.
Meende dit gelezen te hebben op engels forum

spikehome

Forumguru
Idd zoals Darksite zegt.
Als ik naar Kroatië ging reed ik de duitse grens over en ging oost Europa erin.
En draaide de hele vakantie vanaf dvd.
Op de terug weg ging die er weer uit.
Werkte goed zo.
West blijft op HD staan.
Beide gaat helaas niet.

Loewis

Lid
Nou, aangezien het hier toch over de columbus en V12 mappen gaat..

Ik heb een DVDtje met V12 mappen voor de columbus thuis liggen, maar helaas begint hij bij 80% voltooid steeds maar weer opnieuw met installeren. :cry: Waarschijnlijk dus een probleempje met de DVD.

Kan iemand uit de regio Dordt mij toevallig een helpend handje bieden?!

Bovenaan Onderaan