kevin8888
Lid
hallo,
Bij mijn superb is de doorvoerrubber van de chauffeurs deur stuk,het tapje bovenaan van de rubber is afgebroken bij het herstellen van een draadbreuk en kan hier dus water in lopen omdat het vanboven blijft openstaan, dit is aan de kant van het chassis en niet de deur dus
Ik heb een nieuwe rubber besteld bij VW artikel: 1KO 937 702 (op google te vinden met stekker en rubber), maar deze vervangen is bijna niet te doen,
de kant van de deur is een gat waar juist alleen de draden in passen en de chassis zit dus een brede stekker.
Om deze te vervangen moeten alle draden uit de stekker, hoe dit moet of welke tool je daar voor moet gebruiken vind ik niets van terug
komt er op neer dat het gewoon dat het gewoon dikke prul is bij de moderne wagen, het had ook gewoon een open rubber zonder plastiek tapjes kunnen zijn zoals bij bv een golf 4 maar dit is gemaakt om naar de garage te gaan, 1 maal los doen en plastiek breekt en zit je met de problemen.
heeft iemand een idee hoe je dat kan aanpakken?
Bij mijn superb is de doorvoerrubber van de chauffeurs deur stuk,het tapje bovenaan van de rubber is afgebroken bij het herstellen van een draadbreuk en kan hier dus water in lopen omdat het vanboven blijft openstaan, dit is aan de kant van het chassis en niet de deur dus
Ik heb een nieuwe rubber besteld bij VW artikel: 1KO 937 702 (op google te vinden met stekker en rubber), maar deze vervangen is bijna niet te doen,
de kant van de deur is een gat waar juist alleen de draden in passen en de chassis zit dus een brede stekker.
Om deze te vervangen moeten alle draden uit de stekker, hoe dit moet of welke tool je daar voor moet gebruiken vind ik niets van terug
komt er op neer dat het gewoon dat het gewoon dikke prul is bij de moderne wagen, het had ook gewoon een open rubber zonder plastiek tapjes kunnen zijn zoals bij bv een golf 4 maar dit is gemaakt om naar de garage te gaan, 1 maal los doen en plastiek breekt en zit je met de problemen.
heeft iemand een idee hoe je dat kan aanpakken?