Kabel Iphone-Skoda

vanguard oxford

Nieuw lid
Hallo,

Wat voor kabel heb ik nodig om mijn I-phone/ ipod aan te sluiten op de Skoda ( via de aansluiting onder de armsteun ) ? Maakt het nog uit van welk merk ?

TTE

Lid
Ik heb ook de standaard VAG, werkt super(b). Alleen een beetje kort, weet iemand misschien of je deze kunt verlengen?

MarcoO2

Forumguru
Is de aansluiting onder de armsteun niet een gewone aux-aansluiting? Dan zou ieder kabeltje met twee 3,5mm-jacks volstaan.

andrehj

Forumguru
De truc van de MDI is nou juist dat je je muziek gewoon met de knoppen van stuur / radio / navi kan bedienen. En met zo'n 3.5mm plugje zit je toch altijd weer te prutsen met de knopjes van je Ipod. Bovendien werkt dat niet met een gewoon USB stickje.

TTE

Lid
Je kunt ook de muziek met een BT verbinding afspelen. Ik heb een iPhone 4 en dan kun je gedeeltelijk via het stuur bedienen.

MarcoO2

Forumguru
De truc van de MDI is nou juist dat je je muziek gewoon met de knoppen van stuur / radio / navi kan bedienen. En met zo'n 3.5mm plugje zit je toch altijd weer te prutsen met de knopjes van je Ipod. Bovendien werkt dat niet met een gewoon USB stickje.
Dat snap ik, alleen de TS vraagt expliciet naar de aansluiting onder de armsteun. En dat is (bij mij) een AUX-ingang. De MDI zit in mijn dashboardkastje.

Bovenaan Onderaan