Srananmang
Senior Member
Hallo,
Heeft iemand vaker meegemaakt dat de kachelweerstand heel snel stuk gaat?
Heb net een week geleden vervangen en nu weer kapot, dit kan niet kloppen.
In deze week is er 1 dag een elektrische koelbox op 12v geweest, alleen tijdens rijden aan) en 1x navigatie en +/- 5x telefoonoplader en dat was het.
Heb de kachel niet constant in hoogste stand en zet het uit als ik de auto uitzet, zodat het niet bij het starten gelijk aangaat.
Misschien heeft onderstaande met bovenstaande te maken?
Heel erg zelden, in 1 week 2x gebeurt, geeft de auto tijdens het rijden aan (melding display, geluidje en binnenverlichting) dat rechtervoorportier open is. Duurt 5 seconden en gaat daarna weg. Dit gebeurd tijdens het rijden, beide keren snelweg met cruisecontrol aan 100kmh, deed voordat het gebeurde niks bijzonders met de auto en zette ook niks aan of uit.
Als iemand dit herkend als wat anders ben ik daar ook benieuwd naar.
Alvast bedankt.
Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk
Heeft iemand vaker meegemaakt dat de kachelweerstand heel snel stuk gaat?
Heb net een week geleden vervangen en nu weer kapot, dit kan niet kloppen.
In deze week is er 1 dag een elektrische koelbox op 12v geweest, alleen tijdens rijden aan) en 1x navigatie en +/- 5x telefoonoplader en dat was het.
Heb de kachel niet constant in hoogste stand en zet het uit als ik de auto uitzet, zodat het niet bij het starten gelijk aangaat.
Misschien heeft onderstaande met bovenstaande te maken?
Heel erg zelden, in 1 week 2x gebeurt, geeft de auto tijdens het rijden aan (melding display, geluidje en binnenverlichting) dat rechtervoorportier open is. Duurt 5 seconden en gaat daarna weg. Dit gebeurd tijdens het rijden, beide keren snelweg met cruisecontrol aan 100kmh, deed voordat het gebeurde niks bijzonders met de auto en zette ook niks aan of uit.
Als iemand dit herkend als wat anders ben ik daar ook benieuwd naar.
Alvast bedankt.
Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk