Kale kont

BcB

Forumguru
Afgelopen maandag onze Octavia mogen ophalen. Nu hebben wij geen type badge geplakt gekregen. Ik had verwacht de aanduiding TDI maar niets van dat alles. (Dus met rode I) Er staat slechts Skoda en Octavia op de klep.

De dealer denkt dat dit te maken heeft met de model update, samen met die verschrikkelijke tupperware radar doos in de neus. Die fijne optie die mijn hobby "Prius opduwen" hinder geeft. Ik denk echter dat men het is vergeten te plakken in de fabriek. Zijn er nog meer 2.0 TDI rijders met een kale kont, is dit werkelijk een nieuwe standaard?. Ik heb overigens niet gekozen voor de optie "Geen type aanduiding" en ben nog niet heel vergeetachtig.

Zou iemand die wel gezegend is met deze badge mij een foto van de positie kunnen zenden ? :bloemen:Dan bestel ik deze badge zelf bij en plak 'm waar ie hoort. In mijn optiek dan...

Pollewop

Forumguru
Met ingang van modeljaar 2014 is de typeaanduiding, TDI TSI TDI etc, komen te vervallen. Ik denk omdat Skoda dan een paar kwartjes uitspaart en omdat veel rijders het sowieso niet willen.

Jammer, maar helaas... :fool:

riskitalltowin

Actief lid
Voor mij mag het er op hangen. Heb het niet aangekruist om te verwijderen. Stond dus in de optielijst dus ik wil eigenlijk wel TDI er op hebben hangen.

Gieliovd

Forumguru
Even dealer bellen en erom vragen...

Al zou ik het me niet kunnen voorstellen waarom je het wilt. Maar ja, zo veel mensen zo veel wensen :)

AdB

Senior Member
Heb over het algemeen niks tegen een kale kont, maar in dit geval ben ik blij dat ik nog 2.0 TDI met een rode I achterop mijn kont heb staan, ik schaam mij er bepaald niet voor en het maakt potentiële bumperklevers toch iets minder agressief heb ik het idee..

Edwin1969

Actief lid
Ook deze kont heeft geen TDI achterop staan en heb daar geen moeite mee.

De meeste mensen denken dan met een 1.6TDI te maken te hebben (en daar komen ze vanzelf achter als ik optrek.....)

:D

IMG-20130924-00450.jpg

Blacky

Forumguru
Heb over het algemeen niks tegen een kale kont, maar in dit geval ben ik blij dat ik nog 2.0 TDI met een rode I achterop mijn kont heb staan, ik schaam mij er bepaald niet voor en het maakt potentiële bumperklevers toch iets minder agressief heb ik het idee..

Of juist wel. Zien de rode I zoals een stier een rode lap ziet.:D

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan