Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik weet niet of ze dat bij ACR kunnen, zou ik dat zelf niet kunnen met OBDEleven? Collega heeft dat en heb ik toen ook gebruikt bij mijn vorige auto (VW Polo) en waar zou ik dan naar moeten kijken?
Wil ook nog kijken of ik traffic sign aan kan krijgen hiermee.
Als je kijkt bij het overzicht van de veiligheidssystemen hoort daar dan ook iets te staan ivm trekhaak module? Ik zat dus wat dingen te proberen met obd11 (uiteraard gewoon weer terug gezet naar origineel) maar toen zag ik ineens ook iets staan achter de auto? Ik kon dat niet openen (niet beschikbaar melding ofzo) maar het stond er wel. Nu heb ik al mijn aanpassingen terug gezet want traffic sign ga je gewoon niet werkend krijgen ivm swap codes. En nu is dat tekentje achter de auto ook weg.. Dus of het kwam door mijn acties of er is iets anders aan de hand met die module.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.