Kamiq aangeschaft maar wat problemen

Max-

Nieuw lid
Ik weet niet of ze dat bij ACR kunnen, zou ik dat zelf niet kunnen met OBDEleven? Collega heeft dat en heb ik toen ook gebruikt bij mijn vorige auto (VW Polo) en waar zou ik dan naar moeten kijken?

Wil ook nog kijken of ik traffic sign aan kan krijgen hiermee.

Max-

Nieuw lid
Als je kijkt bij het overzicht van de veiligheidssystemen hoort daar dan ook iets te staan ivm trekhaak module? Ik zat dus wat dingen te proberen met obd11 (uiteraard gewoon weer terug gezet naar origineel) maar toen zag ik ineens ook iets staan achter de auto? Ik kon dat niet openen (niet beschikbaar melding ofzo) maar het stond er wel. Nu heb ik al mijn aanpassingen terug gezet want traffic sign ga je gewoon niet werkend krijgen ivm swap codes. En nu is dat tekentje achter de auto ook weg.. Dus of het kwam door mijn acties of er is iets anders aan de hand met die module.

Max-

Nieuw lid
Dit bedoel ik, waar de pijl staat stond eerst iets groens toen ik zat te "klooien"

Bijlagen

• hulpsystemen.jpeg
    hulpsystemen.jpeg
    231,3 KB · Weergaven: 13

hemi24

Forumguru
@Max- We hebben het over hetzelfde; als je onderop het scherm op "alle hulpsystemen" drukt zul je het scherm krijgen zoals ik heb gepost...

De onderste regel zal dan waarschijnlijk op als pictogram op de positie van jouw pijl komen te staan.

Max-

Nieuw lid
In jou screenshot staat onderin dat lijstje iets over aanhangwagen. ik heb alleen dit daar in het lijstje:

Bijlagen

• lijstje.jpeg
    lijstje.jpeg
    172,4 KB · Weergaven: 13

hemi24

Forumguru
je had de codering ook weer teruggezet toch? Daarmee zal het op beide schermen weer verdwenen zijn…

Waarom staat er trouwens geen vermoeidheid assistent bij jou tussen de lijst?

Bovenaan Onderaan