Kan geen hoofdgebruiker worden.

Beste mensen,

Ik ben sinds 2 weken trotse eigenaar van een Skoda suberb uit 2021. Helaas lukt het mij tot op heden niet om hoofdgebruiker te worden. Ik heb de gebruikers al verwijderd maar het lukt helaas niet. Elke dag meerdere pogingen helaas zonder succes.
De dealer waar ik de auto gekocht heeft wil het oplossen maar heeft pas over een aantal weken tijd(het betreft niet een belemmering voor het gebruik van de auto).

Is er wellicht iets wat ik nog zelf kan proberen? Of is het een software-update die nodig is?
Ik heb een foto van de melding die ik steeds krijg en de software versie.

Bijlagen

• IMG_8785.jpeg
    IMG_8785.jpeg
    846,4 KB · Weergaven: 25
  • IMG_8858.jpeg
    IMG_8858.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 25
  • IMG_8782.jpeg
    IMG_8782.jpeg
    792,4 KB · Weergaven: 25
Ik heb exact dezelfde meldingen. Voor veel gebruikers helpt een software update. Met de hulp van Anterra heb ik dat gedaan, maar dat hielp bij mij helaas niet.. Als je hier zoekt op 'hoofdgebruiker' of op Google naar 'skoda primary user' vind je een hoop recepten (reset, fabrieksinstelling met update daarna, 10 min deuren sluiten, andere lokatie, 4g/wifi,...) . In elk geval lijkt volharding te helpen., maar bij mij ook nog niet. Ik lees graag mee naar andere manieren... Skoda kon via de mail iig niet helpen.

Updaten naar 0308, had exact hetzelfde probleem. Ook superb uit 2021. De dealer wist hier niets van. Zeggen te resetten maar dat haalt niets uit.

Er zit een bug in die versie.

@Antera kan je hier vast mee helpen.

Ik ben met de hulp van Antera geupgrade naa 0332, maar dus helaas zonder succes. Maar ik begrijp dat dit voor anderen wel het verschil kan maken, dus zeker de moeite waard. Upgrade was prima te doen.

Bedankt voor jullie reacties. Ik hoop dat een update voldoende zal zijn. Was deze makkelijk zelf te installeren?
Ik heb sowieso nog een afspraak staan waarbij ze dit gaan uitzoeken maarja die staat pas eind januari.. @otter-skodaforum als ik meer weet laat ik het uiteraard even horen. Maar ben ook bereid om een update al uit te voeren als dat het probleem nu al kan oplossen.

Bovenaan Onderaan