Kapje speaker kapot

Remco28

Actief lid
Ik moest vandaag een pc vervoeren die ik tussen mijn voorstoel en bank heb neergelegd.
Nu is door een remactie de pc tegen de speaker aangekomen
blush.gif
.
Alleen het kapje is beschadigd,kunnen ze dit zo vervangen en weten jullie wat dit gaat kosten?
Ik vraag me af of de dealer geen zwaardere speakers heeft.

SmurfForLife

Actief lid
Bij de 01 kan je het kapje loshalen om een schroevendraaier achter het kapje te steken.

Zwaardere speakers kan je overal kopen. Kijk eens bij de betere automaterialen zaken oid.

Suc6

Frankie

Actief lid
Dealer zal t niet eens zijn met deze opmerking. Maar kapje is tijdens wisselen achterraam beschadigd geraakt, maar nooit vervangen. Volgens mij is t ook een apart deel, maar weet niet zeker. Gezien dealer t niet wou vervangen twijfel ik over de prijs....

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Dealer zal t niet eens zijn met deze opmerking. Maar kapje is tijdens wisselen achterraam beschadigd geraakt, maar nooit vervangen. Volgens mij is t ook een apart deel, maar weet niet zeker. Gezien dealer t niet wou vervangen twijfel ik over de prijs....

[/ QUOTE ]

ik sluit me aan bij remco, HUH ???
confused.gif
confused.gif

VEEJAY

Forumguru
Tijdens het vervangen van zijn achterraam is het kapje van zijn speaker beschadigd geraakt. De dealer wilde de achterraam eigenlijk niet vervangen. Nu brengt de dealer dat in rekening maar Frankie vraagt zich af of hij wel moet betalen...

Ik weet niet of hij dat bedoeld maar ik vind het wel een mooi verhaal
grin.gif

Remco28

Actief lid
Nog ff goed gekeken,idd is het 1 geheel.
Ik laat hem maar zo totdat ik ergens goedkoop een andere deurpaneel kan regelen.
Lekker over nagedacht.

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

Tijdens het vervangen van zijn achterraam is het kapje van zijn speaker beschadigd geraakt. De dealer wilde de achterraam eigenlijk niet vervangen. Nu brengt de dealer dat in rekening maar Frankie vraagt zich af of hij wel moet betalen...

Ik weet niet of hij dat bedoeld maar ik vind het wel een mooi verhaal
grin.gif

[/ QUOTE ]

smile.gif
Jij moet meedoen aan 10 voor taal !!! bijna goed, maar ook weer niet
smile.gif

Sorry was inderdaad onduidelijk. Bij mijn O2 is een hele poos geleden het vaste achterraampje vervangen vanwege het beruchtte tochtprobleem. Geen oplossing trouwens. Wel is tijdens die "reparatie" het kapje van de speaker kapot geraakt. Men heeft immers het hele deurpaneel eraf gehaald. Dealer en monteur waren het hier niet mee eens. Volgens hun zat de beschadiging er al of was deze erna ontstaan.

Nu blijkt dat het een geheel is snap ik dit ook wel. Dat vond men vast veels te duur dan.

Excuses voor onduidelijkheid en onnodige post van mij !!!

is inderdaad een geheel paneel, ook voorzichtig demonteren, anders breken de snappers af.
Dealer doet het met een speciaal plastic vorkje.

Bovenaan Onderaan