Kapotte hoedenplank combi

Niels83

Forumguru
Hallo,

de uitrollende hoedenplank blijft niet meer zitten, de haak daarvoor is in die bak gevallen. Ik kan voor veel geld zo'n ding laten maken, maar liever verzin ik iets zelf.. hebben jullie hier wel eens last van gehad? en daar een leuke oplossing voor bedacht?

Groet Niels

Niels83

Forumguru
euhm dat zou kunnen, maar dat is een hele bak, de geleider is wel goed, alleen het haakje wat er in zat is weg... hele bak bestellen lijkt me wat overdreven eigenlijk.

Cordoba

Forumguru
Zoals Joske zegt, plaats even wat foto's zodat ook mensen die geen ervaring hebben met jouw systeem kunnen meedenken over een slimme oplossing. Ik heb nu in elk geval geen duidelijk beeld wat je probleem is.

skodaboy

Forumguru
ik vermoed dat @Niels83 bedoeld dat één van de twee lipjes van de Rollo is afgebroken,
op de Rollo zit L & R een lipje welke vast klikken in de zijbekleding als de Rollo dicht trekt.

een foto bij het praatje helpt altijd,dan weten we meteen waar over het gaat..

CDO

Forumguru
- ff naar de sloop voor een nieuwe?
- platte alu strip over de breedte er onder en iets uit laten steken aan beide einden, krimpkousje aan het eind erover tegen de krassen. Vast zetten met een paar popnagels?

jvh1001

Nieuw lid
Is dit inmiddels opgelost? Heb het nl ook gehad, vergrendelings blokje is gewoon los te krijgen bij de dealer €5,00

Hallo,

Heb dit in onze faab ook eens gehad, de vergendeling zodat de plank dicht blijft.
Als ik mij niet vergis kost dit minder dan 5€.

Ben er wel enkele uren zoet mee geweest om dat te vervangen.

Mvg

Bovenaan Onderaan