Kapotte linkerspiegel, dus vervangen...

Axel

Lid
Onlangs heeft de lokale jeugd er bij ons weer eens de lol in gehad om alle autospiegels in de strat even met het voetje eraf te tikken. Nu is mijn linkerspiegel (kap) dus kapot.
Gezien het verzekeringtechnisch niet slim bleek te zijn om dit via hun te doen wordt dit dus zelf even in de buidel tasten.
Nu kwam ik op internet Winparts tegen enkel zeggen zij dat ze voor mijn type geen spiegel kunnen leveren.
Dacht ik een goedkope oplossing te hebben wil het nog niet.

Nu is mijn vraag of er iemand misschien weet waar nog voor een redelijk bedrag een complete spiegel te kopen is.
Anders zit er niks anders op dan langs de dealer te gaan…

Fabia

† In Memoriam
Check het forum ff, er loopt een draadje over spiegelvervangen. Balen trouwens voor je. Heb je wel aangifte gedaan?

Axel

Lid
Uiteraard aangifte gedaan. Twee maal zelfs gezien het twee keer is gebeurd in twee weken tijd.

Wat betreft de sites zijn er inderdaad zat spiegels te vinden. Enkel vond ik het raar dat bij bijvoorbeeld winparts er aangegeven wordt dat ze wel voor de skoda octavia beschikbaar zijn maar er geen beschikbare spiegels staan wanneer ik mijn kenteken invul.
De RS versie heeft toch gewoon dezelfde spiegels als alle andere van dat bouwjaar?

Antera

Donateur
zover mij bekend wel ja. Buiten het feit dat die van een RS verwarmt en verstelbaar zijn maar zover ik weet zijn de kappen gelijk

Axel

Lid
Volgens mij is het inderdaad gewoon dezelfde spiegel als overige octavia's van dat bouwjaar en dan elektrisch verstelbaar en verwarmt.

Is er misschien iemand die aan het artikelnummer kan komen voor deze spiegel?

Bovenaan Onderaan