Na 40.000 km en nog geen 2 jaar nu en dan voelbare en hoorbare vibraties & trillingen soort van onbalans in de motor. Tja wat is het nu? Bij de dealer laten testen en die gaven aan dat ze wel wat voelden maar doen er niets aan. het moet eerst erger worden was het antwoord. De auto had nog garantie, maar mijn onderbuikgevoel was nu wel erger geworden. De nu den dan trillingen en onbalans in de motor waren zeer ergelijk. Het was niet de cilinderuitschakeling. Je word door Skoda dealer naar buiten gestuurd en je moet het zelf maar uitzoeken. En nu? Mijn auto van dik 36.000 euro 40.000 km nog geen 2 jaar oud verhandeld voor wat anders omdat ik er geen vertrouwen meer in had en niet wilde gaan touwtrekken met Skoda. Mijn voornemen nu na dik 40 jaar sturen en ongeveer 3500.000 km besloten geen VW groep auto meer te kopen nooit meer. Natuurlijk worden er veel automaten DSG verkocht en met veel is er niets mis mee maar ik weet ook dat er andere auto's zijn waar nooit geen problemen mee zijn althans bijna nooit. Deze info is puur ter info en jammer voor deze Karoq. Het was een fijn rijdende auto met veel binnenruimte, maar DSG 7 is wel een gok. Een gokje nu en dan mag maar 36000 euro vergokken na 2 jaar is voor mij een te hoge gok.