Karoq 2020 phonebox

BerBay

Nieuw lid
Ik ben in het bezit van een Karoq en ben hier op hier en daar een kleine ergernis na, prima tevreden mee maar nu zit hier een phone box in welke niet is aangesloten. Aangezien ik graag mij telefoon draadloos wil opladen ben ik op zoek naar het aansluitschema van deze Phonebox
 

EdK

Forumguru
Page not found

Page not found​


We are sorry, the page you're looking for could not be found. It may no longer exist or may have been moved.
 

Antera

Donateur
Die zit er standaard niet in als deze niet is aangesloten. Dus je zal hem om moeten bouwen
 

BerBay

Nieuw lid
Dat zou ik dan ook wel fiksen maar zou net weten waar en kleur bedrading met stekkertje aangesloten moeten komen.
A IMG_4104.jpeg
 

hemi24

Forumguru
Die kabel lag los in de kofferbak, of wat?

Aangezien we allemaal geen glazen bol hebben is een beetje méér context wellicht verhelderend…!

Zomaar een aanname van mijn kant: je hebt dus al een phonebox op de kop getikt en deze in de middenconsole gemonteerd?
 

BerBay

Nieuw lid
Er zit een phonebox in de middenconsole van de auto gemonteerd. Bij de aankoop van de auto lag er een zakje met een aansluitkabel van een phonebox in het dashboardkastje. Stekker welke aan de kabel zit past in de aansluiting van de phonebox. Vraag is nu hoe zou ik deze aan moeten sluiten.
 

EdK

Forumguru
In het algemeen word er dan ook een manual bijgeleverd waarin ook staat hoe zo'n ding aan te sluiten !!
Maar goed die blijk je er niet bij te hebben !
Misschien de fabrikant mailen met een foto van je box met serienummer en dan vragen om een aansluitschema !?
Mochten er dan nog vragen zijn mbt aansluiten dan zijn er genoeg optie's hier om dat boxje aan de praat te krijgen
 
Bovenaan Onderaan