als ik naar youtube filmpjes kijk dan heeft de ene sportline het wel, en de andere niet.
Klopt, op mn sportline 2020 zit het erop, dus neem aan op die van 2021 ookhttps://www.autointernationaal.nl/2020/06/skoda-voert-hele-reeks-updates-voor-2021-door/
De opvallendste aanpassing die de Tsjechische autofabrikant doorvoert, is ongetwijfeld het stuur van de Octavia, dat voor modeljaar 2021 zijn weg vindt naar de andere modellen van het merk. Afhankelijk van de uitvoering is dat 2- of 3-spakig exemplaar, voorzien van geperforeerd lederen bekleding met contraststiksels, schakel flippers en draaiwieltjes. Het stuurwiel met 3 spaken wordt door Skoda als ‘sportief’ bestempeld en is dus primair bestemd voor de dynamisch aangeklede uitvoeringen.
Zit er dus op, aangezien een sportline tot het dynamische aangeklede gamma behoort
Zegt tg niets? Sommigen zullen geen 2021 hebben, nog andere zijn wellicht van andere landen, waarbij bepaalde opties minder frequent aanwezig zijn, bovendien zijn zo'n flippers makkelijk achteraf te plaatsen.
Waarom vind je deze flippers zo belangrijk? Ik heb er 2x mee gespeeld en doe er niets meer mee. In mijn Octavia RS.Hoe gemakkelijk zijn de flippers achteraf te plaatsen, welke onderdelen zijn nodig?
Ik neem aan een nieuw stuur, en een aanpassing in de software, vagcom?
JeSko heb jij daar info over? En evt artikel nummers.
Heb ik toch gedaan, jij bent snel ergens mee uitgespeeld, en ik niet.Blijkbaar en gelukkig want als mij iemand iets netjes vraagt geef ik ook antwoord.