Japanese Power
Donateur
Je kunt het er af halen met de motorkap dicht hoor, zitten met dubbelzijdige tape vastgeplakt.Het zit onder het slot waarmee de motorkap vergrendeld word. Kun je daar zelf makkelijk bij?
Ik heb mezelf vandaag gematst door bij Superskoda met de actuele weekend korting van 20% (tm morgen de 18e maart) de volgende zaken te bestellen;
RVS voetsteun tbc Sportline Business
Zwarte wielnaaf emblemen
Zwart Skoda front logo
Potverdikkie, wat duurt wachten lang. Het is pas week 11, nog 29 weken wachten op de productie van onze Karoq![]()
dealer deed moeilijk over het niet mogen monteren ivm niet via officieel etc etc moeilijk moeilijk.
Gelukkig is het heel eenvoudig, dus zelf doen in 5 minuten klaarDe mijne ook. Wilde de achteruitrijlampjes en knipperlichten laten vervangen door LED maar de dealer gaf niet thuis (mag niet/kan niet/wil niet) onder het mom van dat er er nog geen goedgekeurde led lampjes voor de Karoq zijn. Dan maar zelf doen. Hij wilde wel type- en modelaanduiding (laten) verwijderen.
De mijne ook. Wilde de achteruitrijlampjes en knipperlichten laten vervangen door LED maar de dealer gaf niet thuis (mag niet/kan niet/wil niet) onder het mom van dat er er nog geen goedgekeurde led lampjes voor de Karoq zijn. Dan maar zelf doen. Hij wilde wel type- en modelaanduiding (laten) verwijderen.
voor die €15,25 maak ik me geen zorgen.......