Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De kruskas keering van mijn Fabia 1.4 MPI lekt. Om deze te vervangen moet dan de hele distributiedeksel er vanaf ? of is deze van buitenaf te vervangen?.
OK, bedankt voor de handleiding. Maar omdat ik het speciaal gereedschap niet heb zal ik dus de deksel zoals ik het nu zie wel moeten verwijderen inclusief alles wat er nog meer los moet.
Ik zie het probleem niet......
Vliegwiel vastzetten hoeft niet echt, wanneer je een grote platte schroevendraaier in de tandkrans steekt zit ie ook vast hoor.....
Motortakel/steun hoeft ook niet, loopkrik onder het carter werkt ook....(wel onder de carterstop zetten)
Krukaspoeliemoer kun je met een luchtplof losdraaien (dan hoef je het vliegwiel ook niet vast te zetten)
De krukaskeerring wip je er met een grote bandafnemer zo uit.....
Het lijkt vaak moeilijker dan het is!
Bedankt voor de reactie. Is gelukt zoals je beschreven hebt. Motor iets laten zakken, boel blokkeren want krukas poelie moer ging niet zomaar los, keerring vervangen en alles weer terug.
Zal waarschijnlijk erg dom van mij zijn, ik had een fraaie introductie geschreven, maar ik krijg die niet weg... Waar zit die verzend of bevestiging knop bij Meet &Greet eigenlijk om iets te plaatsen?? Ik werk via mijn Android Slimfoon.
Op mijn Android telefoon werkt het inderdaad ook niet helemaal vlekkeloos, maar als je je tekst getypt hebt kun je door de 'terug' toets onder het scherm te gebruiken, weer de 'reageer-toets' in beeld krijgen, en wordt je bericht geplaatst.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.