Kees meld zich aan!

kees

Lid
Hallo allemaal. Langs deze weg wil ik graag laten weten dat ook ik mij heb aangemeld als nieuw lid.
Ik ben de vader van hetzer en cgo die hier al lid zijn op het forum,

Heb op een Simca na eigenlijk altijd een Citroen gehad ( 2CV, Visa, Gs, Bx en de laatste een Xantia ) sinds afgelopen zomer had ik eigenlijk geen eigen auto meer, ik heb een auto voor mijn werk en heb eigenlijk alleen een auto nodig voor de vakanties en voor boodschappen buiten het dorp. Was de laatste tijd weer aan het kijken voor een nieuw autootje , 1 die wat goedkoper is in de wegenbelasting, onderhoud, en verbruik dan mijn laatste 2.0 liter Xantia.
Wilde graag een 5 deurs, kwam toen uit bij of een Saxo of een Felicia, ben uiteindelijk voor de laatste gegaan ,Felicia is ruimer, mooier en ze hebben vaak lagere kilometerstanden en is goedkoper in aanschaf, Ook vind ik het wel leuk dat je zo weinig Felicia's ziet rijden ,dan maakt het een beetje exclusief.

Nu ga ik donderdag samen met mijn oudste zoon, dus de Felicia ophalen bij de Skoda dealer in Zwolle, het is in ieder geval een rode Felicia met 60.ooo km op de teller, een lxi met 1.3 motor.

Dat was het wel zo'n beetje
Ik hoop hier op het forum nuttige info te kunnen lezen over de Felicia.
Ik wens jullie allen nog een prettige dag

gr kees

van inkel

Forumguru
Hoi Kees welkom hier en veel plezier met je toekomstige Felicia,

PS doe Herzer en cgo de groeten.:grin:

Wasmachineman

Forumguru
Goedenavond Kees, welkom bij de club en leuk geregeld door je zoon(s) die Felicia !
Veel rijplezier en veilige kilometers.
Groeten aan de familie, leuk dat er 3 members in 1 familie zijn !

Ik vind het toch wel treffend dat veel Citrofielen overstappen naar Skoda:crazy:. Ik ben er zelf ook een. Maar veel succes met de Felicia:xyxthumbs:

mmarechal

Actief lid
Hallo Kees, welkom en veel plezier op dit forum!

nog even als reactie op het bericht van "pompverstuivertje":
Ikzelf ben ook liefhebber van Citroen (en van Skoda overigens) en heb bij de keuze van mijn huidige auto (O2 combi) zeker naar Citroen gekeken. Probleem is volgens mij op dit moment, althans dat was bij mij het geval, dat wanneer je de bagageruimte van een station wilt, je op dit moment niet goed terecht kan bij Citroen, althans met het budget van O2 combi. De C4 heeft geen station model. Dan is er natuurlijk de picaso, maar 5 zits heeft, in vergelijking met een redelijke station uitvoering, niet veel bage ruimte en de 7 zits is meteen een behoorlijk stuk duurder. Ik denk dat dit wellicht één van de redenen is waarom, zoals je aangeeft veel citrofielen overstappen naar een ander merk.

Gieliovd

Forumguru
Welkom Kees!

Leuk verhaal ook weer, die familiebanden... Veel plezier met je nieuwe wagen alvast!

Bothje

Heel gewoon lid
Welkom, je bent echt een goud-haantje met zulke zoons :grin:

Morgen het lang verwachte ophalen, wie heeft er proef gereden?

cvegreen

Forumguru
Daar wachte ik dus op , het voorstellen van de papa van Hetzer en cgo . (cgo ken ik eigenlijk niet) .
Welkom hier op het forum , hopelijk kan je veel plezier beleven aan je felicia .

Hetzer

Forumguru
Tja wat kan ik zeggen :blush:, :D WELKOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Bothje, het proefrit(je) heb ik gedaan, heb wat wisselende standplaatsen de laatste tijd, en Zwolle is voor mij in de buurt.

Luke

Forumguru
@ mmarechal

Daar heb je dus absoluut een punt! We zouden dan voor de C5 moeten gaan, maar wat voor een slee is dat! Bovendien zwaar beest, dus meer verbruik, blablabla.

ook als je naar de andere constructeurs kijkt is er niet veel keuze; Ford Focus Clipper (kwaliteit:confused:), Peugeot 308 SW (duur!), Renault megane break (esthetiek), Kia C'eed SW en Hyundai I30 SW (esthetiek, optiebeleid), Volvo V50 (Veel Ford en duur!), VW Golf (duur en optiebeleid), ...

Je kan gewoon niet om de octavia heen. :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan