kennismaking

Espott

Lid
Hallo allemaal,

Sinds vandaag officieel lid van het forum. De auto is helaas nog niet in mijn bezit. Ik zou hem morgen ophalen maar tijdens de (verkoop)keuring kwam een mankement aan het vliegwiel naar boven.....1300,00 wordt hersteld en betaald door de verkoper! Dus dat probleem heb ik straks iig niet.

Het betreft overigens een Octavia 1.9 tdi DSG uit 2005.

Mijn vorige auto was een Mondeo 2.0 tdci automaat.....veel problemen gehad en uiteindelijk maar weggedaan....vertrouwen was weg.

Tot ziens op een van de forum's.

Groet,

Erik

skodaoctavia2

Actief lid
welkom Erik hier op dit informatieve forum, goeie bak uitgekozen, we zijn zeer geintresseerd in foto's hier, dus als je hem in je bezit hebt graag een paar foto's:473:

___JC___

Forumguru
Welkom hier! Als je de problemen goed zat bent is het goed dat je de 1.9tdi genomen hebt. Die blokjes zijn nagenoeg onverwoestbaar volgens mij. Veel plezier met je nieuwe auto in ieder geval.

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum Erik en gefeliciteerd met je nieuwe wagen!

Goed dat ze hem gecontroleerd hebben en zo eerlijk zijn om ook dat mankement op te lossen! Dat geeft al een goede start, wat jij!

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum .
Eenmaal het vertrouwen weg is komt het niet snel weer terug . Met deze octavia die je gekocht hebt , zal je wel een goede keuze gemaakt hebben lijkt mij . Een super mooie wagen en de 1.9 TDI is niet aan zijn proefstuk toe , dus dat zal ook wel snor zitten.

Espott

Lid
Welkom op het forum Erik en gefeliciteerd met je nieuwe wagen!

Goed dat ze hem gecontroleerd hebben en zo eerlijk zijn om ook dat mankement op te lossen! Dat geeft al een goede start, wat jij!

Bedankt!

Tja lijkt idd op een goede start...nadeel was dat ik wel ff iets langer op de auto moet wachten...maar ja is voor een goed doel!

Espott

Lid
Bedankt voor al jullie reacties!

Aan het forum zal het iig niet liggen :smirk:

Als ik de auto heb...en het is droog zal ik wat foto's gaan maken. Wilde ze van de site halen maar de advertentie was al weg.

Bovenaan Onderaan