Kentekenplaat verlichting weggevallen

goovaef

Nieuw lid
Hallo allemaal,

De plaatverlichting van men combi (2000) is defect
De lampjes zijn binnenin de achterklep gevallen.
Weet iemand hoe je de bekleding moeten verwijderen? Deze is met clipsen bevestigd...
De bekleding is nu 1/4e los maarrr de rest lost niet..Ik vrees dat als ik nog harder trek, de hele boel in stukken zal breken..
Weet iemand raad?

Merci

goovaef

Nieuw lid
bedankt, ik zal het zo eens proberen; had er wel al met ZEER veel kracht (en met hefbomen allerhande) aan getrokken

goovaef

Nieuw lid
crime? que? non comprendo

ps : bedankt, voor de tips;
een vd clips (12 ofzo) is uiteindelijk afgebroken. De plaat waarin de clips zaten heb ik terug moeten plat kloppen omdat deze meegaf toen ik de boel demonteerde..
Heb alle clips ingevet zodat deze int vv beter zullen loslaten.
De lamphoudertjes heb ik vastgelijmd, zodat die niet meer in de kofferklep kunnen vallen
Dus, men bak (2000 en 180.000km) kan weer verder..
Nu alleen nog uitzoeken waarom men res-wielbak water vergaart (5cm onlangs)
Grtz aan alleman

ralph.jr

Nieuw lid
dat water vergaren is misschien heel simpel te verklaren. heb je eens gekeken of er gat in de res-wielbak zit?

goovaef

Nieuw lid
Dat was het eerste wat ik controleerde.
Eerst alle binnenbekleding afgebroken en een uur water gesproeid; maar de oorzaak van het lek kan ik begot niet vinden..
Ik heb uit wanhoop er nu een gat ingeslagen om water te laten weglopen...
ik geef niet vlug op, maar kben het beu..
Shit happens, zeker?
bedankt allen

Canon-Eye

Forumguru
Dan moet het dus van boven komen...

De auto heeft toch niet toevallig een schuifdak of zo? dit zou de eerste verdachte zijn.

En anders kun je misschien met de achterklep open zachtjes water laten stromen over het dak (achteraan)? Dit zou in principe netjes afgevoerd moeten worden langs de gootjes rondom het gat van de achterklep, maar wellicht kun je traceren of hier ergens iets mis gaat.

Bovenaan Onderaan