Kentekenstickertje zwart, mag niet, maar is het mooier?

Leuk?

• Ja

Stemmen: 9 26,5%
  • Mwah

Stemmen: 5 14,7%
  • Nope

Stemmen: 20 58,8%

• Totaal aantal stemmers
    34

chriss

Senior Member
Wat vinden jullie? Overigens is de boete 140 euro als oom agent je stopt. ;)

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    187,4 KB · Weergaven: 251

Jevalo

Lid
Het maakt het NL kenteken iets mooier. Echter vind ik een geel kenteken lelijk vinden, maar goed, ik moet het er maar mee doen:pieker:

Captain Hook

Forumguru
Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje vreemde vraagstelling.
Stel je voor, ik wil een pimpelpaarse kentekenplaat en roze koplampen.

tja, dat mag ook niet... En goh, waarom zou dat toch zo zijn...:pieker::tegek:

SuperBartje

Forumguru
Had een collega op werk ook. Werd door politie gespot op P-plaats bij werk. Politie kwam even informeren naar eigenaar en die kreeg keuze: er direct af pulken of bekeuring.

Ik denk dat ermee rijden zoiets is als een rode lap en een stier, alleen dan met een zwarte sticker en politie...

SteGo

Donateur
Ik vind het niet mooi.
Niet dat de Nederlandse kentekenplaten zelf nou wél mooi zijn, maar dat zijn kentekenplaten per definitie al niet.

Jee13

Forumguru
Ik pulk ze er wel af als ik aangehouden wordt of bij de APK

mooier met sticker, ik heb een andere zie ik

540.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
gewoon zonder kenteken :-)

Maar snel zien ze het niet mits een oplettende agent denk ik. Het is maar het risico wat je wilt nemen

Smeeuwis

Donateur
Ik vind het bij een rode basiskleur zonder chrome accenten zoals TS heeft mooi smoelen! Bij het wit met zwart van @Jee13 ook. Denk dat elke auto met sportieve aankleding, dus waar al het chroom zwart is gemaakt in combinatie met rood, wit, Race Blue o.i.d. dit prima kan hebben! Jammer dat het niet mag idd.

Rofffel

Forumguru
Ik heb ze in huis voor gebruik op 3 autos geleden :tongue:
Ja het is mooier vind ik maar het valt ontzettend op.
Je kan het proberen alleen op de voorkant aangezien dat minder opvalt.
Achterkant ziet oom agent (met affiniteit voor verkeerszaken) direct en dan is het wel erg zonde van het geld voor zo'n matige vooruitgang.

Op racing blue valt de kleur van het NL logo weg dus dat kan ook de oplossing zijn!

Bovenaan Onderaan