Kenwood DNX 521 VBT of DAB

Philleuh

Actief lid
Iemand ervaring met dit toestel? Hoe reageerd het gps signaal? Het aanraakscherm?
Meer info die ik moet weten door iemand die het toestel heeft gehad of gebruikt?
Welke is het beste aan te raden de VBT of de DAB?

Ik zou graag mijn RCD 310 gaan vervangen door 1 van deze 2 versies. Is dit een goede keuze of zijn er betere modellen voor deze prijs op de markt?

Laatst bewerkt:

Philleuh

Actief lid
Dat DAB digitaal was wist ik al. En dat er buiten de digitale functie op de DAB en VBT geen verschil zat wist ik ook.
Waar ik nartoe wou was welke er me aangeraden kon worden de VBT of de DAB. Ik had mezelf in de beginpost beter moeten verwoorden.

Rallye

Forumguru
Ok. Leek inderdaad een beetje vragen naar de bekende weg. Persoonlijk zou ik altijd voor de DAB-versie gaan, als die geen honderden euro's extra kost. Hoewel in Nederland analoge radio nog niet wordt afgeschakeld, zou ik toch voor de toekomst gaan, en het, volgens berichten, betere geluid. Ik neem daarbij aan dat de DAB-tuner geschikt is voor DAB+, maar dat zal wel.

RefleCs

Forumguru
Ik heb zelf de VBT. Audio is prima. Maaarrr... persoonlijk vind ik het geen best apparaat. Ik heb er spijt van dat ik dit apparaat heb laten inbouwen in mijn lease auto. Het werkt allemaal wel maar het traag en de kaarten lopen erg ver achter op de werkelijkheid. Service van Kenwood is op zich prima.

Het smoelt mooi maar ik zou er niet nog een keer voor gaan. Tevens heeft het apparaat ook geen ondersteuning voor BT audio. Dat vindt ik persoonlijk een gemis voor een apparaat wat zoveel moet kosten.

Bovenaan Onderaan