Kenwood DNX8220BT en integratie met Stuurwiel

stillekracht

Nieuw lid
Ik ben toe aan een nieuwe leaseauto. Een principekeuze heb ik gemaakt: Skoda Superb Comfort TDI 103kW DSG-6. Ik wil nog een proefritje maken voor ik de definitieve bestelling doe.

Als navigatiesysteem heb ik de Kenwood DNX8220BT op het oog.

Nu ben ik benieuwd of dit te integreren valt met het 4-spaaks multifunctioneel stuurwiel met radio- en telfoonbediening (de PLC).

Is dit mogelijk?
Welke functies heb ik dan op het stuurwiel?

Alvast bedankt voor de reacties....

Hugo1973

Actief lid
Ik kan je helaas niet helpen met het beantwoorden van de vraag... maar uit nieuwsgierigheid heb ik wel even op de Kenwood gegoogled en ik moet zeggen dat het er fantastisch uitziet. Mijn O2 heeft standaard af fabriek een Stream radio, maar als ik die van jou keuze zie word ik toch heel stiekem een beetje jaloers...
Dit is ongetwijfeld een beetje off topic, maar ik moest het gewoon even kwijt!
Hopelijk zijn er op dit forum ook nog leden die je vraag wel echt kunnen beantwoorden.

Bakkertje

Forumguru
Ik denk dat je voor je vraag het beste even contact kunt zoeken met de importeur van Kenwood. Ik daar wel eens mee bebelt en zijn erg behulpzaam daar bij kenwood. Ben alleen even de naam kwijt van de importeur..

stillekracht

Nieuw lid
@higgy: ik heb daar geen vraag gesteld. Het lijkt mij op dit forum meer gepast.

Hoe bedoel je de combinatie van de Kenwood en de VDO PC5200? Dit zijn toch allebei afzonderlijk complete navigatiesystemen? De VDO voegt toch niets toe aan de Kenwood? Of mis ik iets?

Bovenaan Onderaan