Kenwood Navi ook volledig geintergreerd?

darksens

Nieuw lid
Hallo,

Heb mijn Superb besteld met een Kenwood 7280BT Navisysteem. Nu was ik wat aan het zoeken mbt het aansluiten van de stuurwielbediening en kwam ik onderstaand lijstje tegen op de kenwood site. Bij de nieuwere Skoda's staat "including Vehicle Information Services". Zou dit kunnen betekenen dat de BUS info ook wordt weergegeven op het navigatiescherm? Weet iemand dit toevallig?
Heb ook al een lijntje uitgegooid naar Kenwood. Als ik antwoord heb zal ik deze posten.

Knipsel.JPG

Bakkertje

Forumguru
Dat lijkt me wel interessant om te weten inderdaad!
Heb je een idee waar A t/m K voor staat? Ik gok dat dat de functies zijn die mogelijk zijn en bij de opties met including vehicle information services staan er aanzienlijk meer opties..

EdK

Forumguru
Dit is inderdaad interessant, want ik heb nu de CAW-VW2150 er tussen zitten met de DNX9260BT
Maar wel Yeti van einde 2010 dus 2011 productie

En ik zou hiermee een stuk meer functie's erbij krijgen
Dus hou ons even op de hoogte hiermee, want ben erg benieuwd in deze

En ja Bakkertje de A tm K zijn de functie aanduidingen van stuur die je kunt doen naar de unit

De Stip

Forumguru
Legenda:
A = Accessoire Uitgang
B = Verlichtings Uitgang
C = Snelheids Puls
D = Achteruitrijd Signaal
E = Handrem Signaal
F = OEM Audio Menu Weergave
G = OEM Versterker Aansturing
H = Bluetooth Bediening
I = Parkeersensoren Activatie
J = OEM Auto Menu Weergave
K = Antenne Adapter Inbegrepen

Bakkertje

Forumguru
Thanks Sjors, het enige wat dan dus (nog) niet werkt is de oem versterker aansturing en de OEM auto menu weergave (weer wel oem audio menu weergave..?).
Ik gok dat het op hetzelfde niveau zit als bij pioneeer. Dus wel RDS info op je maxidot, maar geen navigatie-instructies.. Het wachten is op iemand die het in de praktijk heeft ;)

Ik zou mijn Amundsen+ in willen ruilen voor deze bijvoorbeeld of deze

Bovenaan Onderaan