Kenwood op MFD

Ik heb nog even een vraag over het weergeven van info van de Kenwood DNX 7260BT op mijn MFD scherm, Ik lees hier verschillende dingen over.

De kenwood is aangesloten middels een CAN-BUS adapter (VW 2150), nou lees ik op de ene site dat dit systeem dan op mijn MFD zichtbaar moet worden en op de andere site dat dit niet kan?
Ook de parkeersensoren moeten zichtbaar worden op mijn kenwood, er zit inmiddels een P.Distance aansluiting op de connector van de kenwood.

Wie kan mij het verlossende antwoord geven?

Groeten,
Vincent

EdK

Forumguru
Heb zelf de DNX9260BT maw het grotere broertje van jou
En heb hier een kenwood canbus adaptor bij die alleen de zenders / media en volume kan regelen vanaf het functionele stuur

Het weergeven op je MFD is niet mogelijk en heb er ook eens naar zitten kijken met VCDS en kan er niets van vinden.
Wat je met de P.Distance aansluiting bedoeld op de kenwood is me een raadsel, weet wel dat er een mogelijkheid is om op je Kenwood een achteruitrij camera te plaatsen en die dan een beeld weergeeft in je DNX zodra je de wagen in zijn achteruit zet.
Ook de parkeer sensoren ( zelf heb ik ze niet) zal je niet in de DNX zichtbaar zien, en kom je weer uit op bovenstaande wat ik heb uitgelgd

Oke bedankt voor je antwoord, dan doen we het helaas zonder MFD, desondanks een fijn systeem die kenwood.

Bovenaan Onderaan