KESSY ontgrendeld niet bij aanraken deur

geachte forumleden,

sinds kort in het bezit van een voor mij nieuwe O3. Deze heeft KESSY. Nu gebeurd het nogal eens dat als ik bij de auto kom en de deurgreep aan raak de deur niet ontgrendeld. Bij het afsluiten heb ik dit probleem nog niet gehad. Iemand een idee?

bvd

brepus13

Forumguru
Ik moest in het begin ook even wennen wanneer wel en wanneer niet. Er is wel een soort techniek voor. Ook heb ik de batterij vervangen en sindsdien werkt het feilloos.

heb je de andere deur ook al geprobeerd? Kan zijn dat het in de deursensor zit

heb de andere deur ook geprobeerd. Gaat ook niet open. Maar als het aan de deursensor zou liggen zou hij ook niet reageren bij het sluiten? Heb bij de instelling voor het openen in het menu alle varianten ook geprobeerd. Dus 1 portier, wagenzijdee en alle portieren.

brepus13

Forumguru
Hij opent bij mij als ik mijn hand om de greep houdt zeg maar. Vergrendelen is een druk op het streepje voldoende.

Duijzer

Donateur
Ja, even je hand ertegen houden. Het wil ook nog wel eens voorkomen dat men de vingers achter de greep houdt en met de duim voor het vergrendelstreepje houdt. Dan doet ie ook niets....

45069

Senior Member
Ik vind het een fijn systeem, ondanks het feit dat het door criminelen te omzeilen is.
Ik loop naar de auto , pak een van de grepen vast en hij opent. Sluiten gaat ook goed. Even je vinger op dat streepje leggen. In huis heb ik de sleutels in een metalen bakje liggen.

s-line

Forumguru
Ik had het op mijn vorige auto ook maar op mijn huidige niet, maar ik mis er niets aan eerlijk gezegd..;)
Het is prima als het er standaard op zit maar ik zou het niet appart er op bestellen.

JeSko

Forumguru
1- loopt naar auto met hand in de broekzak
2- duwt subtiel op de ontgrendel toets
3- trekt deur open

Iedereen denkt dat ik KESSY heb:deuk:

Neen serieus ik wou dat mijne het had, maar is geen ramp dat ie het niet heeft.

brepus13

Forumguru
Ik vind het alleen erg handig dat je met boodschappen bij de auto komt en emde achterklep altijd open kan zonder eerst nog een sleutel te moeten zoeken. Verder maakt het weinig verschil wat mij betreft.

Canon-Eye

Forumguru
Het is - naast de kleur en de inbouwnavigate - één van de drie zaken die ik bij een nieuwe auto nooit zelf aangevinkt zou hebben.
Maar 't was een kwestie van afwegingen maken. En (bijna) alles went uiteindelijk... :)

Bovenaan Onderaan