MrEdge_
Forumguru
Sinds enige tijd (ik weet eerlijk gezegd niet precies wanneer het is begonnen) reageert de start/stop knop in mijn auto niet goed. Ik heb mijn auto sinds maart 2016 en in het begin was de knop heel responsief, zoals je zou mogen verwachten. Een lichte druk erop was genoeg om te starten of te stoppen. Maar de laatste tijd reageert hij dus slecht. Laatst reed mijn vrouw en bij het parkeren stapte ze uit terwijl de motor nog draaide. De knop had ze wel ingedrukt.
Ik heb er zelf ook wat mee getest. Eerst dacht ik dat ik teveel aan de rand drukte, waardoor de schakelaar misschien geen verbinding zou maken. Maar na wat meer testen kwam ik erachter dat het niet uitmaakt hoe ik de knop indruk: soms doet ie gewoon niets, meerdere keren achter elkaar.
Zijn er meer mensen die dit ervaren? Zou het veroorzaakt kunnen zijn door een software update oid?
Ik heb er zelf ook wat mee getest. Eerst dacht ik dat ik teveel aan de rand drukte, waardoor de schakelaar misschien geen verbinding zou maken. Maar na wat meer testen kwam ik erachter dat het niet uitmaakt hoe ik de knop indruk: soms doet ie gewoon niets, meerdere keren achter elkaar.
Zijn er meer mensen die dit ervaren? Zou het veroorzaakt kunnen zijn door een software update oid?