Keuze Hypercolor LEDs

Harrynak63

Actief lid
Ik wil graag een LED upgrade doen voor het interieur, het stadslicht, de CH/LH lampen in de spiegels en de kentekenverlichting.
Iemand tipte me ledoli maar die gebruiken volgens mij de sets van Hypercolor en die website heeft geen verzendkosten dus geniet die mijn voorkeur.

Nu wil ik als interieur 4000k nemen (tip van @blauwkeut volgens mij) maar als exterieur iets dat beter past bij mn xenon.
Stadslicht wordt 5000k van Hypercolor maar twijfel nog over de kleur van de CH/LH lampen in de spiegels. Of 6500k of 4000k, meer keuze is er niet bij Hypercolor.
Wat is wijsheid? Kentekenverlichting wil ik eigenlijk originele VAG modules voor bestellen of heeft iemand een andere tip?
Daar moet de CH/LH verlichting dus ook een beetje bij kleuren.
Graag advies. Bij voorbaat dank.

newwolf84

Forumguru
@Harrynak63 Ik heb zelf de 6500k besteld voor mijn O2, heb de complete set besteld minus de voetverlichting die ik al had. Hier de post van mij met enkele foto's, misschien heb je er wat aan. De 6500K geeft wel een bak met licht en zeker in de spiegels vind ik hem dat wel goed staan. De stadslichten zijn niet van hypercolor maar zo te zien wel 6500K en dit staat icm de xenon goed. Geen gelige gloed meer.

http://www.skodaforum.nl/forum/i/project-led.25610/page-8#post-517490

NewO3

Forumguru
Zou zeker binnen voor 4000K gaan. Heb ook even 6500K getest binnen maar je zit dan in een koelkast, zo koud wit licht. 6500K buiten inderdaad

NewO3

Forumguru
Zou persoonlijk zeker binnen voor 4000K gaan. Heb ook even 6500K getest binnen maar je zit dan in een koelkast, zo koud wit licht. 4000K vond ik veel gezelliger, echt Hollands ;) en is nog steeds echt wit.
6500K buiten inderdaad

CDK

Forumguru
Ledoli levert wel op verzoek gemonteerde weerstanden mét VAG stekkers, plug en play, dat vind je nergens anders ;)

DeNnZ

Forumguru
die website heeft geen verzendkosten dus geniet die mijn voorkeur.

Ik heb gisteren daar een set lampen besteld, maar gewoon verzendkosten betaald. Wat ik wel heb gelezen is dat je vanaf een besteding van €70 geen verzendkosten betaald als je in Duitsland een adres hebt.

Of is er iets wat ik niet weet?

Harrynak63

Actief lid
Ik heb gisteren daar een set lampen besteld, maar gewoon verzendkosten betaald. Wat ik wel heb gelezen is dat je vanaf een besteding van €70 geen verzendkosten betaald als je in Duitsland een adres hebt.

Of is er iets wat ik niet weet?
Klopt @DeNnZ. Zag ik later ook. Alleen binnen Duitsland. Heb inmiddels ook besteld en 9,- verzendkosten betaald. Ben benieuwd.

EdK

Forumguru
Wat ik wel heb gelezen is dat je vanaf een besteding van €70 geen verzendkosten betaald als je in Duitsland een adres hebt.
Ga meteen een woning kopen dan in Duitsland, ben ik stukken goedkoper met dat verzenden uit in vervolg....:deuk::thumbsdown:

Bovenaan Onderaan