Keyless Protector

Tees

Donateur
Volgens mij zijn er in het verleden wel meer berichten hierover gepost. Zoek er even op los, dan vind je ze vast.

Roeland80

Forumguru
Ik heb inderdaad ook zo’n kistje werkt perfect… heb ook een sleutel tasje met zelfde werking voor op vakantie’s en de reserve sleutel werkt ook het zelfde….

45069

Senior Member
Ik heb de sleutels thuis ook in een metalen doosje liggen. En ver genoeg van de voorzijde van van de woning, niet in de hal achter de voordeur of bij de kapstok oid dergelijks. Daarnaast staat de auto ook ver genoeg van de woning. Zelf zou ik zo'n protector niet kopen. Als de batterij vervangen moet worden , moet je die protector weer van de batterij peuteren... En ik denk dat het ook niet lekker soepel in het batterijvakje van de sleutel past, als ik zo het filmpje bekijk.

Frombo

Lid
Vind t een vrij prijzige oplossing. Heb zelf 2 soort enveloppen bij ali express gekocht voor een paar euro. Zit denk ik metaal in verwerkt. Signaal wordt pal naast het voertuig ook tegengehouden. Andere simpele oplossing is opbergen in een metalen koektrommel. Weet je ook altijd waar ze zijn.

Bakkertje

Forumguru
Ik heb ook van die hoesjes om de sleutel gehad maar daarmee ging de deur gewoon open als de sleutel erin zat, die vertrouw ik dus niet. Daarna het kistje gekocht en die werkt wel. Alleen de discipline houden om de sleutel ook in te doen ..

leon-cupra

Forumguru
Ik heb dergelijk systeem voor mijn M2. Heb het systeem dat de sleutel zich uitschakelt na x-aantal seconden. Had eigenlijk het systeem met de dubbele verificatie gekocht (dat je op de sleutel dient te tikken om hem terug te activeren) maar door de onkunde van het verkoper twee maal de verkeerde chip gekregen.
Uiteindelijk wel content mee. als de wagen buiten staat en de sleutel zit in mijn zakken of in een schuif, weet ik dat ze het signaal niet kunnen kopiëren. Loop ik naar de wagen m, is de sleutel ondertussen geactiveerd en kan ik onmiddellijk instappen. Geen onhandig gedoe van procedures en mijn wagen staat veilig voor “hackers”.

die zakjes zijn mss een goedkopere oplossing maar dan boet je in aan gebruiksgemak. Moet je iedere keer de sleutel in zo een zakje steken en terug uithalen om de wagen te kunnen openen. Op de duur doe je dat dan ook niet meer.

Janno

Forumguru
Ik heb ook van die hoesjes om de sleutel gehad maar daarmee ging de deur gewoon open als de sleutel erin zat, die vertrouw ik dus niet. Daarna het kistje gekocht en die werkt wel. Alleen de discipline houden om de sleutel ook in te doen ..

Dit dus, daarom zou ik zo'n cheap ding ook niet meer kopen. Had zoiets gekocht en natuurlijk meteen getest (meerdere keren) en het werkte, het signaal werd geblockt in het hoesje. Paar weken/maanden later maakt de vrouw zo de kofferklep open zonder de sleutel uit het hoesje te halen. Opeens werd het signaal totaal niet meer geblockt. Zag geen beschadigingen of iets aan het hoesje. Dusja, better safe than sorry I guess.

Roeland80

Forumguru
Ik heb dat hoesje al dik een jaar…. net nog getest en werkt gewoon nog… toevallig de sleutel wel in het goed vakje gedaan? Ik had hem namelijk eerst ook in het verkeerde gedaan…. En dacht shit werkt hij niet meer….? Zitten namelijk 2 vakjes in….

Risico heb je natuurlijk met alles dat het toch niet altijd 100% werkt…ook met zo’n mute key of ander chipje….

Bakkertje

Forumguru
@vanturenhout alle nieuwe auto's hebben dit sowieso, dus ga daar maar vanuit.
Is ook makkelijk te testen, gewoon de sleutel naast de auto op de grond leggen en na x tijd (ik weet niet hoe lang) zou de deur niet open moeten gaan.

@Tees,

Reden van mijn vraag moge duidelijk zijn.
Helemaal gezien de verschillende reacties.
Neemt niet weg: dank voor de reacties.

Dat je thuis je sleutel het beste in een blik kunt bewaren, begrijp ik, maar ik zoek niet een oplossing voor alleen thuis.
Zelf heb ik een hoesje gekocht van SKalert die hetzelfde doet.
Denk dat de oplossing van Interpolis vergelijkbaar is.
Helaas werkt dit na een paar jaar niet meer optimaal, dus voelt dat niet betrouwbaar.

Ik zoek/zocht een oplossing voor altijd (niet alleen thuis of een paar jaar), vandaar mijn vraag om ervaring FleetAccess.
Een 'dure' oplossing, maar je auto weg is nog veel duurder lijkt me.

De echt mooie oplossing lijkt sleutels vanaf '20 die deze beveiliging al default te hebben.
Misschien dat FleetAccess hetzelfde is die fabrikanten default vanaf '20 aanbieden?

In mijn optiek mag je verwachten van een auto met Keyless dat de beveiliging goed geregeld zou zijn itt het gemak dit signaal uit te lezen.... Maar wie ben ik.
Nogmaals, thuis zit het wel goed, daar gaat het mij niet om.

Greetz

Herre

Senior Member
En wilde gedachte, wat als je een nieuwe sleutel besteld. Hebben die dan dezelfde electronica als de sleutels van MY 20?

Bovenaan Onderaan