Keyless werkt niet meer

wachma

Actief lid
Ik heb vandaag mijn wagen binnen gegeven voor de remblokjes te vervangen maar bij ophalen wou de wagen niet openen wanneer ik het handvat vastnam. Niet meteen nagedacht deed ik de wagen manueel open dus geen probleem dacht ik.
Thuis gekomen blijkt dat het systeem totaal niet meer functioneert met de sleutel die ik meegegeven had (wat me opvalt is wanneer ik bv de kofferklep wil openen, de sleutel zijn rood lampje wel knippert).
Met de reservesleutel werkt alles nog prima.
Iemand een id? Ik beschik wel over vcds dus mss kan ik het zelf doen, anders zal ik nogmaar eens een afspraak moeten maken bij de dealer.

wachma

Actief lid
ok bedankt. Mijn touareg zei me wanneer de batterij bijna leeg was, dom dat een wagen van 10 jaar jonger niet eens de technologie aan boord heeft om dit te melden.

Antera

Donateur
Tja niet elke auto meld dit maar is de eerste beredenering lijkt me :-) Even vervangen en eventueel bij je stuur houden om te calibreren en dan komt het weer goed

wachma

Actief lid
Vandaag gaf hij de melding dat de batterij aan vervanging toe was. Meteen gedaan, keyless werkte nog niet.
Zoals Antera zei heb ik de sleutel ter hoogte van het stuur (eerder de startknop) gehouden en vervolgens werkte het boeltje terug. Thx aan allen, mag een slotje op

AndreM

Forumguru
Vandaag gaf hij de melding dat de batterij aan vervanging toe was. Meteen gedaan, keyless werkte nog niet.
Zoals Antera zei heb ik de sleutel ter hoogte van het stuur (eerder de startknop) gehouden en vervolgens werkte het boeltje terug. Thx aan allen, mag een slotje op

Slotje op??
En als iemand anders hier met zijn lege batterij in zijn Keyless sleutel komt, krijgt die hier het slotje niet open met zijn lege batterij op deze topic te lezen. :deuk:

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan