Killerbean, maar eigenlijk gewoon Sander

Goedemorgen,

Mijn Nickname is Killerbean, want dat is het overal.
Maar eigenlijk ben ik Sander, 26 jaar oud en ik woon in het midden des lands.

Momenteel niet in het bezit van een auto, maar wel op zoek naar een Fabia Combi, daarover heb ik een apart topic gemaakt.

Groetjes,
Sander

ertromp

Forumguru
Welkom hier. Succes met je zoektocht. Er zijn hier velen die je van goede tips kunnen voorzien:D

Ridley

Forumguru
Welkom en suc6 met je zoektocht. Wij zijn er om je ongevraagde en gevraagde tips gegeven :thumbsup:

Dank u !

Is er ergens een topic waar wordt gediscussieerd over de 3 en 4 cilinder fabia diesels?
(kon hem niet vinden namelijk)

Joske

Forumguru
Dat is her en der verspreid over de verschillende topics, je kan altijd een topic openen in de desbetreffende subrubriek: Fabia I of Fabia II

Cordoba

Forumguru
Welkom Sander en succes met de zoektocht. Als je vragen hebt over motoren, kun je voor veel motortypes ook terecht bij de de andere Vagmerken om de ervaringen daar te bekijken. Een zelfde motorcode= zelfde motortype, zo vindt je motorcode BBY (1.4 16V blok met 75 pk) ook in Seat Ibiza en Seat Cordoba en VW Polo bijvoorbeeld. Zo kun je makkelijk veel meer ervaringen vinden, met hetzelfde motortype, voor de oudere echte Skodablokken, gaat dat spieken bij de ervaringen bij andere VAG-merken niet op (de 68 pk/50 kW zijn daar een voorbeeld van).

Bovenaan Onderaan