Kleefmiddelen en tapes voor logo's en dergelijke.

Yannick91

Actief lid
Om nog even terug te komen op het vervangen van het logo voor het exemplaar van superskoda..
De mijne was dus niet helemaal goed gegaan met plakken en nu begint hij steeds meer los te laten.
Hebben jullie misschien tips of een goede link voor goede dubbelzijdige tape?

JeroenC

Actief lid
.....
Hebben jullie misschien tips of een goede link voor goede dubbelzijdige tape?
Ik heb laatst schuifhordeuren geplaatst en daarbij moest de bovengeleider geplakt worden met tape op het kozijn. Ik ben meer van vastmaken met schroeven, maar deze tape zat er al op. IK plaatste de geleider en wilde hem even losmaken om hem een milimeter te verplaatsen. Ging ik daar even de mist in. Niet meer los te krijgen. Ik heb even gebeld en het betreft montage tape. (heb even gegoogled en heb er veel kunnen vinden) Daarmee weet ik zeker dat het blijft zitten. Succes. (wel goed ontvetten)

Yannick91

Actief lid
Ik heb laatst schuifhordeuren geplaatst en daarbij moest de bovengeleider geplakt worden met tape op het kozijn. Ik ben meer van vastmaken met schroeven, maar deze tape zat er al op. IK plaatste de geleider en wilde hem even losmaken om hem een milimeter te verplaatsen. Ging ik daar even de mist in. Niet meer los te krijgen. Ik heb even gebeld en het betreft montage tape. (heb even gegoogled en heb er veel kunnen vinden) Daarmee weet ik zeker dat het blijft zitten. Succes. (wel goed ontvetten)

uiteindelijk deze net gekocht dus morgen is proberen.
https://www.bison.nl/nl/product.1083?cookie-consent-level=optimal

Tees

Donateur
Voor logo's werkt dat dubbelzijdige tape inderdaad prima! Bison is OK, Pattex naar mijn ervaring iets beter, en 3M is natuurlijk de kwaliteitsstandaard voor tapes.

Als je een wat een onregelmatiger oppervlak hebt, dan geef ik de voorkeur aan Powermax (of een andere MS polymeer lijm). Heb van de week nog de stickers van m'n wieldoppen vervangen en hiermee verlijmt. Sterk spul en hecht op bijna alle materialen.

Bovenaan Onderaan