Klein leerpakket

Mede forummers,

Ik heb sinds feb dit jaar een octavia 2 combi elegance met een kleinleerpakket (nog voor 245 euro!)
Zojuist heb ik even in de fabia van mijn collega gezeten en die heeft een leer stuur, lederen pook en handrem.
In de opties van de octavia combi elegance zie ik een klein leerpakket bestaande uit lederen pook, handrem en stuur.

Echter in mijn octavia 2 combi elegance met klein leerpakket zit alleen een lederen stuur en handrem, klopt dit ?

Gr. Hoekie

Het leer van de pook voelt een beetje fake aan maar is toch echt anders wanneer een auto geen kleinleerpakket heeft.

Ik heb het klein leerpakket genomen voor 245 euro.
Auto is eind vorig jaar besteld en feb. dit jaar geleverd.
Heb toch echt een lederen stuur en handrem alleen.

ThCTLo

Nieuw lid
Vaag, Ik had ook een klein leerpakket, bij mij was de dealer het gewoon vergeten te bestellen.
Dit had als oorzaak dat ik het sportpakket+kleinleer pakket had. Laat er nu ook een sportpakket zijn zonder kleinleer pakket. Ik heb het zonder de leasemaatschappij geregeld met de dealer.

Mau

Lid
Jeetje wat slordig van de dealer/fabriek! Het is toch geen broodje kroket, wat je verkoopt.
Zou ze er zeker op aanspreken. Dat pakket bestaat echt uit 3 onderdelen.

Suc6!

adfloortje

Nieuw lid
Ja hoor het zijn er 3 stuur pook en zeeer belanrijk de handrem. Flink klagen bij leverant

Fabia met veel toeters en bellen

Timothee

Actief lid
Lijkt me inderdaad een foutje.
"Mijn" dealer heeft me helaas helemaal niet geattendeerd op het bestaan van een klein leer pakket! Ik kwam er pas achter toen de order al de deur uit was dus nu moet ik het maar zonder stellen /forum/images/graemlins/frown.gif
Ik vroeg nog wanneer je zo'n chromen plaatje op de pook had i.p.v. een zwart. Dat wist ie me niet te vertellen. Volgens mij heeft dat te maken met het wel of niet bestellen van een klein leerpakket of niet?

Frankie

Actief lid
Hey Tomithée /forum/images/graemlins/smile.gif,

kun je dat niet alsnog regelen ?? De auto is nog niet geproduceerd, wel !?!

Wat is "jouw" dealer elijk, ook Aarts ? En was de "verkoper" ?

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Timothee</font><hr />

"Mijn" dealer heeft me helaas helemaal niet geattendeerd op het bestaan van een klein leer pakket! Ik kwam er pas achter toen de order al de deur uit was dus nu moet ik het maar zonder stellen /forum/images/graemlins/frown.gif
Ik vroeg nog wanneer je zo'n chromen plaatje op de pook had i.p.v. een zwart. Dat wist ie me niet te vertellen. Volgens mij heeft dat te maken met het wel of niet bestellen van een klein leerpakket of niet?

[/ QUOTE ]

Dat chromen plaatje zit er alleen bij de Elegance op.

Ps. Je kijkt toch wel goed in de catalogus voordat je iets besteld? De dealer hoeft niet alles voor te knagen.

Tegenwoordig heb je drie opties met het klein leerpakket
1. Lederen stuur
2. Lederen pook + handrem
3. Lederen stuur + pook + handrem

Ik zou zelf (als geld een rol zou spelen) voor optie 1 gaan. Ik heb in mijn vorige O2 lederen stuur gehad, voor inlevering (ivm andere werkgever) heb ik bij de dealer een standaard stuur er in laten zetten en vervolgens bij aflevering van de huidige O2 mijn lederen stuur weer er in laten plaatsen.

En als ik iets niet mis dan is het wel een lederen versnellingspook, verschil zie je haast niet en tijdens het schakelen merk je er ook niets van!

Frankie

Actief lid
@All

ik vind het sowieso van de zotte dat je op een Elegance uitvoering extra moet betalen voor dat beetje leer. Tis dat ik persé een leren stuur wou (hadden 2 auto's daarvoor ook al), maar dat waren wel de meest duur bestede 245 euro aan mijn O2 :-/

rickske

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rogier</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Timothee</font><hr />

[/ QUOTE ]

Dat chromen plaatje zit er alleen bij de Elegance op.

Ps. Je kijkt toch wel goed in de catalogus voordat je iets besteld? De dealer hoeft niet alles voor te knagen.

[/ QUOTE ]

Chromen plaatje zit ook op de ambiente met klein lederpakket bij ons in België.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

@All

ik vind het sowieso van de zotte dat je op een Elegance uitvoering extra moet betalen voor dat beetje leer. Tis dat ik persé een leren stuur wou (hadden 2 auto's daarvoor ook al), maar dat waren wel de meest duur bestede 245 euro aan mijn O2 :-/

[/ QUOTE ]

Ben ik het helemaal met je eens. Ik weet dat het niet meer mag, mag dan toch eventjes, als je een O2 bv elegance omrekent naar de gulden, nou voor dat bedrag MOET het er gewoon standaard opzitten lijkt mij.

Bovenaan Onderaan