kleine blauwe lampjes/bolletjes in de bovenkant van de lampunit

Hallo,

Gisteren mijn nieuwe octavia RS gehaald. ik heb een vraag. in de koplampunit zitten bovenin twee kleine blauwe lampjes (tenminste ik denk dat het lampjes zijn) ik heb alle standen van de lichtschakelaar geprobeerd, maar deze blauwe dingen gaan niet aan. Iemand enig idee wat deze blauwe bolletjes/lampjes zijn?

Groeten,
Andre

Monteurtje

Forumguru
Dat zijn je stadslichten. Maar je hebt een RS en die heeft ook LED verlichting in de bumper. De dagrijverlichting. Als je de gewone verlichting (Xenon) uit hebt. Dan branden de LED lampen. Als je de xenon aan hebt dan branden de LED lampen minder fel als het goed is. Je stadslichten gaan dan niet branden. Als het goed is kun je de LED verlichting uitschakelen, via Maxi dot of via de hendel van de richtingaanwijzer/grootlicht. Zie instructieboekje. Als je die uitgeschakeld hebt dan gaan je stadslichtlampjes wel branden wanneer je de xenon inschakeld. Ik hoop dat het duidelijk is.

Dat zijn je stadslichten. Maar je hebt een RS en die heeft ook LED verlichting in de bumper. De dagrijverlichting. Als je de gewone verlichting (Xenon) uit hebt. Dan branden de LED lampen. Als je de xenon aan hebt dan branden de LED lampen minder fel als het goed is. Je stadslichten gaan dan niet branden. Als het goed is kun je de LED verlichting uitschakelen, via Maxi dot of via de hendel van de richtingaanwijzer/grootlicht. Zie instructieboekje. Als je die uitgeschakeld hebt dan gaan je stadslichtlampjes wel branden wanneer je de xenon inschakeld. Ik hoop dat het duidelijk is.

geweldig. Ik zal het zo eens gaan bekijken. Ik heb geen idee hoe ik trouwens in het maxidot menu kom. in het boekje staat dat je meer dan 1 seconde op het knopje aan de kopse kant van de ruitewisser moet drukken, maar dan kom ik niet in het maxidot menu.

Monteurtje

Forumguru
Dat onderste knopje moet je ingedrukt houden. Of heb je stuurwielbediening. Dan moet het via het stuurwiel.

Contact aan natuurlijk anders kan iedereen zonder sleutel je afstelling veranderen. En niet rijden. Maar dat geeft hij ook zelf aan dan.

Bovenaan Onderaan