Ik heb denk ik gevonden waar en hoe de "B stijl" kraakt.
Met 2 mensen wezen rijden. En ondanks dat ik echt 100% zeker dacht te weten dat het uit de B stijl kwam zijn we er achter gekomen dat het de armsteun en met name het achterste gedeelte is wat kraakt!
Bij mij kon ik het zo testen:
+- 50 rijden op een ruime lege weg die wat scheef afloopt.
- slingeren en het kraakte weer.
- 2e persoon goed laten luisteren.
- We kwamen er maar niet achter, tot hij zich omdraaide en op de armsteun drukte.
- Weg gekraak!!!
En als ik er nu alleen in rij kan ik het ook zo testen en weg krijgen. Als ik het klepje open doe en heen en weer beweeg hoor ik het ook een beetje.
Zijn er meer mensen die dit eens kunnen testen? Ik ben heel benieuwd. Je kunt dus van boven op de achterkant van de armsteun drukken, boven de ventilatieroosters aan de achterkant.
Wel heb ik bij het inveren op drempels een soort kreun/kraak. En dat lijkt met name te gebeuren als je rustig de drempel over gaat en je eigenlijk geen problemen zou verwachten. Dat klinkt wel meer als rubbers bij de achteras o.i.d.
En ik las een aantal opmerkingen over de bouwkwaliteit van de S3. Ik denk dat het wel losloopt maar ieder model zal zo zijn eigenaardigheden hebben.
Met 2 mensen wezen rijden. En ondanks dat ik echt 100% zeker dacht te weten dat het uit de B stijl kwam zijn we er achter gekomen dat het de armsteun en met name het achterste gedeelte is wat kraakt!
Bij mij kon ik het zo testen:
+- 50 rijden op een ruime lege weg die wat scheef afloopt.
- slingeren en het kraakte weer.
- 2e persoon goed laten luisteren.
- We kwamen er maar niet achter, tot hij zich omdraaide en op de armsteun drukte.
- Weg gekraak!!!
En als ik er nu alleen in rij kan ik het ook zo testen en weg krijgen. Als ik het klepje open doe en heen en weer beweeg hoor ik het ook een beetje.
Zijn er meer mensen die dit eens kunnen testen? Ik ben heel benieuwd. Je kunt dus van boven op de achterkant van de armsteun drukken, boven de ventilatieroosters aan de achterkant.
Wel heb ik bij het inveren op drempels een soort kreun/kraak. En dat lijkt met name te gebeuren als je rustig de drempel over gaat en je eigenlijk geen problemen zou verwachten. Dat klinkt wel meer als rubbers bij de achteras o.i.d.
En ik las een aantal opmerkingen over de bouwkwaliteit van de S3. Ik denk dat het wel losloopt maar ieder model zal zo zijn eigenaardigheden hebben.