Niet in je oog hoop ik?200km op de teller. Maar eerste mankement, veertje van het klepje achterin bij de 12 en 230 voltaansluiting sprong weg bij het voor het eerst openen van het klepje. Hopen dat dit het enige probleem gaat worden de komende 3 jaar.
Nee gelukkig sprong deze onder de stoel. Vraag me wel af of ik het wil laten repareren. Lijkt me wel handig met de kids achterin dat het klepje vanzelf open blijft. Of hoort het klepje ook uit zichzelf open te kunnen blijven staan?Niet in je oog hoop ik?
Ja want dan kunnen ze zelf hun vingers in de gaatjes stoppen.......Lijkt me wel handig met de kids achterin dat het klepje vanzelf open blijft.
Tsja kwestie van de oude lampen er weer inzetten en kijken of probleem is verholpen......Lijkt me ook zoiets.
Hoop alleen maar dat het niet komt door een of andere kortsluiting omdat ik die alieexpress ledjes er in heb zitten
Tsja kwestie van de oude lampen er weer inzetten en kijken of probleem is verholpen......
Ja want dan kunnen ze zelf hun vingers in de gaatjes stoppen.......
Maw kleppie is een stukje veiligheid voor vingertjes van kleinere koters, maar ook dat er geen voorwerpen in kunnen komen tijdens een rit.
Kortsluiting kan vonken geven....
Gelukkig is de kleinste bij mij 10. Het klepje kan verder gewoon dicht maar wordt niet meer door de veer dicht gedrukt. Dat dichtdrukken lijkt me ook niet handig met de fragiele laadkabels tegenwoordig..Ja want dan kunnen ze zelf hun vingers in de gaatjes stoppen.......
Maw kleppie is een stukje veiligheid voor vingertjes van kleinere koters, maar ook dat er geen voorwerpen in kunnen komen tijdens een rit.
Kortsluiting kan vonken geven....